Verkkokauppa avainasemassa myös golfin arjessa

Yhä useampi golffaaja asioi verkkokaupassa. Kivijalkamyymälät ovat joutuneet sopeutumaan.

Ilmoitus

Verkkokauppa muodostaa nykään merkittävän osan golftuotteiden myynnistä. Pääkaupunkiseudun vanhimman golfliikkeen Golf Centerin toimitusjohtaja Marko Paskin mukaan verkkoon panostetaan jatkuvasti, ja noutopalveluiden kehittämisen ohella tuoreimpiin satsauksiin kuuluu uusi alusta.

- Verkkokaupasta voi poimia mieluisat tuotteet ja tilata ne Vantaanporttiin tai muihin noutopisteisiimme. Noudettaessa niitä on vielä helppo sovittaa ja tutkia, ja ostaa haluamansa tuotteet. Uskomme, että tällainen toimintamalli on molemmille osapuolille joustava ja tehokas, Paski kertoo golpiste.com:in haastattelussa.

Golf Center on tehnyt tulevaisuuden varalle monenlaisia suunnitelmia. Uusia liikepaikkojakin on pöydällä.

- Mitään julkisempaa tietoa ei tässä vaiheessa ole antaa. Sen voin sanoa, että meillä on ollut pohdittavana sellainen parin kolmen raiteen suunnitelma, miten eläisimme jatkossa. Ulostulo voi viedä joitakin viikkoja tai kuukausia. Muutamia asioita on vielä avoinna, Paski sanoo samassa haastattelussa.

Hyvä keli - kauppa käy

Liikevaihdoltaan golf-alan suurimmassa kotimaisessa liikkeessä Golf Balancessa on käynyt kauppa paremmin kuin vuonna 2017.

- Se oli toki odotettavissa, koska golfkelit olivat viime vuonna mitä olivat. Mutta onhan tämä sellaista jatkuvaa selviytymistaistelua, on oikeastaan aina ollutkin, myyntipäällikkö Tommi Mäkinen kertoo golfpiste.com:ille.

Pääkaupunkiseudun kivijalkaliikkeillä on kova hintataistelu, mikä on tehnyt Suomesta yhden Euroopan edullisimmista maista hankkia golftuotteita.

Lue www.golfpiste.com:in juttu aiheesta kokonaisuudessa täältä: https://golfpiste.com/uutiset/kotimaa/uusia-suunnitelmia-myynnin-kasvua-ja-selviytymistaistelua-golfliikkeet-vaihtelevissa-tunnelmissa/

Ilmoitus