Uusi tuotemerkki tuo nostetta Cocopandan valikoimaan – kasvua kaikissa maissa

”Uusien asiakkaiden määrä on kasvanut kaikissa maissa”.

Brandsdal Groupin, joka on  muun muassa kauneustuotteisiin erikoistuneen Cocopandan takana, liikevaihto viime vuonna 2020 oli 1,3 miljardia Norjan kruunua. Kasvua edellisvuodesta on 400 miljoonaa Norjan kruunua.

Näemme huomattavan kasvun onlinella eikä fyysisten myymälöidemme osalta ole näkyvissä mitään laskua, pandemiasta huolimatta, Brandsal Groupin myynti- ja markkinointipäällikkö Lene Johansen sanoo Ehandelin sisarsivustolle.

Ilmoitus

Tällä hetkellä valtaosa kivijalkamyymälöistä on suljettuna Norjassa, mutta etelänorjalaisessa Kristiansandissa tilanne on jotakuinkin vakaa.

Ei ole epäilystäkään, etteikö vaikea tilanne, jossa maailma on nyt, olisi vaikuttanut moniin. Meidän fokuksemme on pitää huoli siitä, että asiakkaat, jotka haluavat vierailla meillä onlinella saavat parhaan mahdollisen kohtelun ja löytävät sen mitä he odottavat. Näemme selvästi, että uusien kävijöiden määrä on kasvanut kaikissa maissamme pandemian aikana, Lene Johansen sanoo.

Tämän vuoden ensimmäisten viikkojen aikana tapahtui myös jotain, minkä eteen yhtiö on tehnyt jo pitkään töitä. Brandsal Group kirjoitti sopimuksen barcelonalaisen PUIG Cosmeticsin kanssa ja tuotteita aletaan nyt myymään muun muassa Cocopandan kautta. PUIG Cosmetics on kansainvälinen tuoksumerkki, jonka liikevaihto on noin 20 miljardia Norjan kruunua.

Yhtiön perustajan ja toimitusjohtajan, Einar Øgrey Brandsdalin mukaan he ovat tehneet töitä tämän sopimuksen eteen jo vuosia.

Tämä sopimus tulee todella nostamaan meitä tulevaisuudessa, hän sanoo.