Uusi nostoautomaatti – Apteekit digiaikaan

Apteekkien asiakaspalvelu nopeutuu uuden nostoautomaatin myötä.

Ilmoitus

- Halusimme tuotesarjaamme apteekkareiden toivomia ominaisuuksia ja monipuoliset ohjelmistot, jotka tukevat myös tulevaisuuden digipalveluita, kertoo Kari Paukkeri Remomedista lehdistötiedotteessa.

Suomalainen Remomedi Oy ja tanskalainen SwipBox A/S päättivät yhdistää osaamisensa nostoautomaatin suunnittelussa. Yhteistyön tuloksena syntyi Remomedi SwipBox, apteekeille tehty luovutusautomaattituotesarja.

- Murtovarmuus, lämpötilan seuranta ja mahdollisuus maksaa tuotteet ennakkoon ovat esimerkkejä asioista, joita apteekkarit toivovat luovutusautomaatilta. Olemme onnistuneet yhdistämään osaamisemme luovutusautomaattien markkinajohtajan tuotteisiin, Paukkeri sanoo.

Ennakkomaksu sovelluksella

Noutoautomaatissa on murtovarma teräsrakenne. Näppäimistö-näyttö ja optinen koodinlukija ovat perusmoduulissa vakiona.

Asiakas saa ostoksensa automaatista joko perinteisen tekstiviestinä lähetetyn koodin avulla tai käyttäen Remomedi-apteekkisovellusta, jolla ostokset voidaan myös maksaa. Remomedi-sovelluksen avulla asiakas voi lisäksi olla yhteydessä apteekkiin videon, puheen tai tekstin välityksellä. Remomedi-apteekkisovelluksen käyttö lisää turvallisuutta ja parantaa laatikoston soveltuvuutta myös tulevaisuuden digipalveluihin.

Kustannustehokas

Ratkaisun kustannuksiin on kiinnitetty erityistä huomiota. Euroopan suurimpana valmistajana SwipBoxin tuotantosarjat mahdollistavat parhaan mahdollisen hinta-laatu -suhteen ja kymmenissä maissa testatut ohjelmistot. Globaalit toimijat, kuten DHL, FeDex, IKEA ja Lidl, hankkivat laitteensa samalta toimittajalta.

- Olemme mielellämme kehittämässä huipputuotteita Remomedin osaavan henkilöstön kanssa. Tavoitteemme yhteistyölle ei ole pelkästään Suomi, vaan odotamme Remomedin innovatiivisten tuotteiden yhdistettynä omiimme vievän apteekkeja digiaikaan myös muilla markkinoilla, toteaa SwipBoxin toimitusjohtaja Thomas Fugl lehdistötiedotteessa.

Luovutusautomaattien toimitukset alkavat kuluvan kuukauden aikana. Ennusteiden mukaan automatisoidun tuotteiden toimituksen markkinat kasvavat 15-20% vuodessa. Syynä on asiakaspalvelun digitalisaation eteneminen ja asiakkaiden kulutustottumusten muutokset.

Ilmoitus