Tokmanni laajensi verkkokauppansa hajuvesi, kampaamo ja kosmetiikkatuotteiden valikoimaa. Uusien tuotteiden joukosta löytyvät muiden muassa NARS, Estée Lauder, Clinique ja Elisabeth Arden.
Merkkibrändien ilmestyminen halpaketjun verkkokauppaan synnytti heti mielenkiintoa herättäneen keskustelun muun muassa Facebookissa.
Tokmanni itse kertoi, että valmisteluja asian suhteen on tehty jo pitkään.
Ehandel sai kiinni yhtiön Head of IR and Communication, Maarit Mikkosen.
Monet spekuloivat tuotteiden alkuperää. Haluatteko kertoa lisää? On spekuloitu, että ne olisivat esimerkiksi lentokenttien tax free myymälöiden ylijäämää?
Tuotteet eivät ole vanhentuneita, joten niitä voi käyttää turvallisin mielin. On harmillista, että tuollaisia väitteitä liikkuu. Voimme kuitenkin vakuuttaa, että tuotteet ovat aitoja ja tuotteissa on myös asianmukaiset parasta ennen -päiväykset. Emme siis myy vanhentuneita tai lähellä vanhenemista olevia tuote-eriä, hän kertoo Ehandelille.
Millaista palautetta olette saaneet kuluttajilta?
Pääsääntöisesti vastaanotto on ollut erittäin positiivinen. Ihmiset ovat olleet iloisia siitä, että Tokmanni pystyy tarjoamaan kosmetiikkaa maailmankuuluilta brändeiltä.
Viedäänkö tuotteet käsistä?
Kiinnostus on ollut suurta. Emme kommentoi yksitäisten tuoteryhmien tai tuotteiden myyntiä tämän tarkemmin.
Aiotte edelleen myös lisätä valikoimaa?
Kuten kaikissa tuoteryhmissämme, pyrimme kaiken aikaa kehittämään valikoimiamme. Tämä tarkoittaa, että niin tuotevalikoimamme kuin myös myymämme tuotemerkit saattavat vaihtua. Tavoitteenamme on kuitenkin kasvattaa kosmetiikan kokonaisvalikoimaa myös tulevaisuudessa, Tokmannin Maarit Mikkonen kertoo.