Tiktok-ryhmittymä lähtee haastamaan pikamuotialaa

”Rekrytoinut 100 avainhenkilöä”.

Tiktokin tytäryhtiö ByteDance on lanseerannut verkkokauppasivuston, joka kantaa nimeä Dmonstudio. Se on pikamuoti-segmentin yhtiö. Panostus on kiinalaisen uutissivusto Egain Newsin mukaan selkeä yritys haastaa pikamuotiin erikoistunut Shein.

Niin tuotteet kuin tyyli sivustolla ovat hyvin samankaltaisia Sheinin kanssa, kuten myös logotyyppi. He ovat sitä paitsi rekrytoineet 100 avainhenkilöä Sheiniltä, Egain News kirjoittaa.

Ilmoitus

Dmonstudio -domain rekisteröitiin marraskuussa viime vuonna, mutta verkkokauppapanostus on ollut meneillään jo pitempään. Verkkokauppa panostaa kansainvälisiin markkinoihin heti alusta ja toimittaa yli 100 eri maahan.