TikTok aloittaa verkkokaupan – ”Helppokäyttöisempi kuin koskaan”

Saa apua Shopifylta.

TikTok lähestyy verkkokauppaa suurin askelin. Sosiaalisella verkostolla on selvät suunnat integroida verkkokauppa sovellukseensa ja nyt he ovat ottaneet yhden uuden askeleen tähän suuntaan. TikTok on aloittanut yhteistyön Shopifyn kanssa ja saa sen myötä uusia ominaisuuksia.

Suurin muutos on se, että yritystilille saa nyt shopping-osion, jota voi käyttää myyntiin ja tuotteiden esittelyyn verkostossa. Se on siis käyttäjäprofiileihin erikoistunut verkkokaupan osasto, joka on yhteydessä Shopify-myymälään, jossa varsinaiset tapahtumat suoritetaan.

Ilmoitus

Olemme aikaisemminkin kirjoittaneet TikTok Shopista ja tämä on kehittyneempi versio siitä, mitä on aikaisemmin kokeiltu pienemmässä skaalassa. TikTok Shopping, joka mahdollistaa myös tuotteiden linkittämisen suoraan tavallisiin TikTok-postauksiin, avataan nyt suuremmassa mittakaavassa.

Uusi toiminta otetaan ensimmäisenä käyttöön USA:ssa, Isossa-Britanniassa ja Kanadassa. Se ilmestyy näille markkinoille tulevien viikkojen aikana ja tulevien kuukausien aikana se laajennetaan useammille alueille.

Taustalla on siis silti oltava Shopify-myymälä, jotta saa pääsyn verkkokauppaominaosuuksiin TikTokilla. Shopifyn käyttäjät voivat anoa pääsyä pilottiin Shopifyn TikTok-kanavan kautta.

Olemme iloisia voidessamme kasvattaa kumppanuuttamme Shopifyn kanssa ja tehdä TikTokista paremmin saatavilla olevan heidän kauppiailleen, Blake Chandlee, TikTokin Business Solutions vastaava sanoo.