Tero Tiainen siirtyy Adformin myyntijohtajaksi

Siirtyy tehtävään Sanoma Media Finlandilta.

Tero Tiainen, 47, aloittaa Adformin kotimaisista mainostaja-asiakkuuksista vastaavana myyntijohtajana. 

Käynnissä on pandemian ja eväste-eroosion vauhdittamana suurin digitaalinen murros 20 vuoteen, ja Adform on tämän murroksen keskiössä. Haluan olla mukana tuomassa kotimaisille mainostajille vaihtoehtoisia mainosratkaisuja, jotka eivät olisi riippuvaisia isoista kansainvälisistä julkaisijoista ja medioista. Adformilla pääsen jälleen myös lähemmäksi itse mainosteknologioita yrityksessä, jossa yhdistyy aito globaali liiketoiminta ja ketterä paikallinen tiimi, Tero Tiainen sanoo Adformin tiedotteessa.

Ilmoitus

Tiainen siirtyy tehtävään Sanoma Media Finlandin mediamyynnistä.

Nyt mainonnassa korostuu kuluttajakäyttäytymisen digitalisoitumisen myötä esimerkiksi dynaaminen kohdennettavuus, läpinäkyvyys ja mitattavuus. Lisäksi mainonnan ohjelmallisessa ostamisen kanavavalikoima monipuolistuu, kun mukaan on tullut esimerkiksi radio, ulkomainonta ja mobiili. Kaikkia digitaalista kampanjoita voi hallinnoida yhdestä paikkaa, mahdollistaen myös nopean reagoinnin kampanjoiden aikana, Adformin Suomen maajohtaja Jan Ketonen sanoo.

Adform on tanskalainen mainonnan teknologiayritys, joka työllistää yli 650 henkilöä 24 eri maassa.