Tee ostokset soittamalla – Stockmann avasi uusia palveluita

Stockmann avasi myyntipalvelun ja lahjapalvelun.

Haluamme tarjota uusia vaihtoehtoja verkkokaupan ja tavaratalon rinnalle erityisesti niille, joilla ei ole nyt mahdollisuutta asioida tavarataloissa tai verkkokaupassa. Meillä työskentelee suuri joukko muodin, kodin ja kauneuden ammattilaisia, jotka haluavat löytää asiakkaillemme oikeat tuotteet myös tämän poikkeuksellisen tilanteen keskellä, Stockmannin palveluista vastaava Marika Kasurinen sanoo.

Molempia palveluita voi käyttää soittamalla Stockmannille ja puhua heidän asiantuntijoidensa kanssa. Puhelimitse ostetut uotteet voi sen jälkeen hakea parkkihallista, ne voidaan toimittaa kotiin tai lähimpään Stockmannin yhteistyökumppanin toimipisteeseen jo samana päivänä.

Ilmoitus

 

Myös lahjat puhelimitse

Toinen nyt avatuista palveluista on niin kutsuttu lahjapalvelu. Stockmannin asiantuntijat auttavat oikeanlaisen lahjan löytämisessä vaikkapa karanteenissa istuvalle ystävälle. Tavaratalo huolehtii myös lahjan paketoinnista ja toimitus tapahtuu, kuten myyntipalvelussa.

Elämme tällä hetkellä tilanteessa, jossa sosiaaliset kontaktit ovat minimissä, eikä läheisiä ole mahdollista tavata. Toivomme, että lahjapalvelun avulla voimme auttaa asiakkaitamme ilahduttamaan esimerkiksi merkkipäiväänsä viettävää läheistä, jota ei tässä tilanteessa ole mahdollisuutta mennä tapaamaan, Kasurinen jatkaa Stockmannin tiedotteessa.

Uudet toimitusmahdollisuudet toimivat pääkaupunkiseudulla ja mahdollisuus hakea parkkihallista on käytössä myös Turussa ja Tampereella.

Ostokset maksetaan linkkimaksun kautta.