Tässä on KappAhlin uusi tuotemerkki

Uusi tuotemerkki lapsille: Minories.

KappAhlilta tulee helmikuussa uusi lasten tuotemerkki Minories – ”tietoinen vaatemerkki, joka puhuu lasten kieltä”.

Minoriesin sanoma on selvä: ystävällisyys on supervoima ja sukupuolistereotypiat ovat erittäin tylsiä, yhtiö kirjoittaa lehdistötiedotteessa.

Ilmoitus

He kertovat samalla, että uusi tuotemerkki vie KappAhlin kasvun seuraavalle tasolle.

KappAhlilla on edessään jännittävä kasvuvaihe, jossa me, mukaan lukien Minories, terävöitämme tuotemerkkivalikoimaamme edelleen, Desiré Westerberg, KappAhlin Kids-liiketoimintajohtaja kertoo.

Yhtiössä on ihana energia, ammattitaitoiset työntekijät, jotka ovat taitavia kehittämään relevantteja tuotteita ja aikaansaamaan uusia, mielenkiintoisia tuotemerkkejä.

Minoriesin vaatteita koristavat väri- ja painokuvat, jotka voidaan yhdistää kokoelmasta toiseen. Kaikkia vaatteita voidaan käyttää myös pitkään, vaikka lapset kasvavat nopeasti, sillä heillä on "nerokkaita ratkaisuja", jotka mahdollistavat vaatteiden pidentämisen suurempaan kokoon.

Lapsien täytyy saada olla lapsia ja se on idea, josta Minories syntyi. Minoriesia inspiroi lasten eri persoonallisuudet, jossa erilaisuutta kannustetaan ja jossa kaikki lapset saavat tilaa, Minoriesin Brand & Assortment Manager sanoo.

Myös materiaalivalinnat ja tuotanto on mietitty kestävän kehityksen perspektiivistä. Tuotemerkki aikoo käyttää ainoastaan materiaaleja, jotka tulevat kestävistä lähteistä, kuten GOTS-sertifioitua puuvillaa ja GRS-sertifioitua, kierrätettyä polyesteriä. Vaatteet valmistetaan niin ikään vastuullisissa olosuhteissa.