Suurpanostus kauneudenhoitotuotteisiin – Zalando ja Sephora yhdistävät voimansa

Ensimmäisenä vuorossa Saksa. Laajentaa muualle vuoden 2022 alkupuolella.

Zalando kertoo aloittavansa yhteistyön Sephoran kanssa, joka tuo yli 300 eksklusiivista brändiä Zalandon kauneudenhoitotarjontaan. Kumppanuusohjelman tarkoituksena on tarjota ylellinen kauneusalusta verkossa ja uudistaa kauneustuotteiden ostaminen verkossa.

Kauneus edustaa valtavaa ja jännittävää mahdollisuutta meille, sillä kauneudenhoidon verkkomarkkinat ovat edelleen suurelta osin hyödyntämättä Euroopassa. Muodin ja lifestylen yhden pysähdyksen kohteena haluamme mahdollistaa ja inspiroida Zalandon asiakkaita löytämään täydellisen muoti- ja kauneusvalikoiman yhdestä paikasta ja antaa samalla brändikumppaneillemme alustan digitaaliseen menestykseen. Kumppanuutemme monien kauneudenhoitofanien ykkösvalinnan Sephoran kanssa lisää kauneudenhoidon tarjontaa asiakkaillemme; he voivat ostaa kysytyimpiä ja eksklusiivisimpia brändejä nauttien samalla Zalandon loistavasta asiakaskokemuksesta ja mukavuudesta, Zalandon Co-SEO David Schneider sanoo tiedotteessa.

Ilmoitus

Sepohoralla on toimintaa 35 maassa ja maailmanlaajuisesti yhtiöllä on 2000 myymälää, joista yli puolet sijaitsee Euroopassa.

Viisikymmentä vuotta ensimmäisen myymälänsä avaamisen jälkeen Sephora jälleen sekoittaa ylellisen kauneuden pakkaa yhdistämällä voimansa Zalandon kanssa luodakseen verkkoon äärimmäisen hienon kauneudenhoitoalustan Zalandon 42 miljoonalle aktiiviselle asiakkaalle. Tämä kumppanuus kuvastaa kunnianhimoamme innovoida jatkuvasti ilahduttaaksemme asiakkaitamme paremmin kuin kukaan muu. Zalando, joka on nykyään menestynein verkkomuodin alusta, on meille ihanteellinen kumppani asiakkaiden inspiroimisen jatkamiseksi. Yhdistämällä muodin, asusteet ja ylellisen kauneuden saman katon alle, tarjoamme asiakkaille parhaan alustan “näyttää ja tuntea olonsa upeaksi” ainutlaatuisen laadukkaassa ympäristössä. Tämä kumppanuus on avainaskel Euroopan kasvustrategiassamme, ja se kuvaa visiotamme kauneuden ja vähittäiskaupan tulevaisuudesta, Sephoran President & CEO Martin Brok kertoo.

Yhteistyö aloitetaan Saksassa vuoden 2021 viimeisellä neljänneksellä ja vuoden 2022 alussa Sephoran kauneudenhoitotuotteet ilmestyvät myös Zalandon muille markkinoille Euroopassa.