Suomi

Clas Ohlsonin uusi palvelu: Vuokraa joulu

Clas Ohlson laajentaa jo aiemmin toteuttamaansa vuokrapalvelua jouluun. Aiemmin yritys on jo vuokrannut työkaluja asiakkaidensa käyttöön, mutta tästä päivästä alkaen Helsingin Kampin ja Kaivokadun myymälöistä voi myös kipaista hakemaan joulun tunnelmaa kotiin. Vuokraat joulutuotteet ja palautat ne pyhien jälkeen. –Koska joulukoristeita käytetään vain kerran vuodessa rajoitetun ajan, haluamme tarjota asiakkaillemme hyvän vaihtoehdon niin ympäristölle kuin…

65 prosenttia suomalaisista on maksanut Klarnalla

Maksupalveluyhtiö Klarna jatkaa kasvuaan ja kehitys Suomessa on nopeaa. Uusien kauppiaiden määrä Suomessa on kasvanut 31 prosentilla vuonna 2019 ja nopeinta kasvu on ollut eritoten muodin, kauneuden, kodin ja matkailun alalla. Tämän vuoden aikana maailmanlaajuisesti yli 16 miljoonaa uutta asiakasta on valinnut Klarnan maksutavakseen. Suomessa yli miljoona asiakasta on valinnut Klarnan ”maksa myöhemmin”-maksuvaihtoehdon ja 65…

Booztin päätös portittaa asiakkaita sai laajaa kiitosta

– Asiakkaat, joita asia koskee ovat tietysti olleet tyytymättömiä. Olemme kuitenkin saaneet todella positiivista palautetta niin asiakkailta, alamme yrityksiltä kuin sijoittajilta. Monet suhtautuvat myönteisesti ympäristövaikutusten vähentämiseen poistamalla turhat palautukset. Täytyy kuitenkin korostaa, että ostettaessa onlinella, on myös palautuksia, jotka ovat välttämättömiä. 99,7 prosentille asiakkaistamme ”Fair usella” ei ole merkitystä ja he voivat tehdä ostoja, kuten…

Muotijätti antoi porttikiellon 9000 asiakkaalle

Ruotsalainen muotijätti Boozt sai tilanteesta tarpeekseen ja on antanut porttikiellon 9000 asiakkaalle. – Jos laitat laitat tilauksen 300 tuotteesta ja palautat niistä 298, niin aikomuksenasi ei ole nähdä, että leninki on sopiva, yrityksen markkinointipäällikkö Peter G Jørgensen sanoo sanomalehti Expressenin haastattelussa. Nyt Boozt on lanseerannut ”Fair Use” -nimellä kulkevan ehdon, mikä on tuohduttanut useita asiakkaita….

Gigantin jouluvideossa pohditaan yhteistä aikaa

Tapa viettää aikaa yhdessä poikkeaa tänä päivänä siitä, mitä se oli vielä muutama vuosikymmen sitten. Se näkyy eritoten lasten ja nuorten käytöksessä, kun leijonanosa yhteisöistä ja leikeistä löytyy onlinelta. Tämän vuoden joulukampanjalla Gigantti haluaa huomioida kuinka tekniikka ja digitaaliset laitteet voivat mahdollistaa uuden tavan viettää aikaa yhdessä myös silloin, kun sukupolvien välille on luisumassa kuilu….

Hintaoppaan äänestys: Sportamore on vuoden verkkokauppa

Kilpailussa valittiin parhaat verkkokaupat seitsemässä eri sarjassa. – Tämä tunnustus ilahduttaa todella, etenkin kun valitsijoina ovat asiakkaat! Toimimme aina asiakasnäkökulma edellä ja pyrimme tekemään ostosten tekemisestä verkossa mahdollisimman helppoa, inspiroivaa ja hauskaa. Valttikorttejamme ovat laaja valikoima, nopeat toimitukset, hyvät hinnat ja omistautunut asiakaspalvelu, Sportamoren markkinoinnista vastaava Johan Järnliden kertoo.   Suositun tietokoneet ja puhelimet -sarjan voiton…

Myös Unifaun takoi ennätyksiä Black Weekin aikana

Unifaun kertoo eilen lähetetyssä tiedotteessa, että heidän systeeminsä läpi kulki 1 780 750 pakettia Black Fridayn aikana. Edellisvuoteen verrattuna kasvua oli 16,5 prosenttia. Huikein noteeraus oli kuitenkin Cyber Mondayn aikana, jolloin pakettien määrä nousi 1 916 871 kappaleeseen. Se on myös Unifaunin historian suurin määrä. Aikaisemmat ennätykset ovat liittyneet joulukauppaan. Nyt Black Friday on ajanut…

Zalandon Cyber Week rikkoi ennätyksiä

Zalandolle ropisi 7200 tilausta minuutissa Black Fridayn huippuajankohtana. Se rikkoi suurin numeroin edellisvuoden ennätyksen, 4200. Eniten heillä ostettiin mustia pitkiksiä, logolla varustettuja t-paitoja sekä mustia sneakerseja. – Viime vuoden menestyksekkään Black Fridayn jälkeen, hyödynsimme alustamme koko ekosysteemiä tarjotaksemme asiakkaillemme todella houkuttelevia tarjouksia koko Cyberviikon ajan. Voimme nyt ylpänä kertoa, että ylitimme kunnianhimoiset tavoitteemme ylivoimaisesti, etenkin…

CDON.comilla 3,5 miljoonaa kävijää

CDON.com kertoo tänään lähettämässään tiedotteessa, että sivustolla vieraili 3,5 miljoonaa kävijää Black Weekin aikana. – Me CDON.comilla olemme tehneet strategisesti töitä sen eteen, että saavuittaisimme tavoitteemme ja olisimme perinteisen verkkokaupan sijaan kaikkien markkinapaikka. Kun houkuttelemme 3,5 miljoonaa kävijää Black Weekin aikana se osoittaa, että markkinapaikkamme on suosittu kuluttajien keskuudessa ja tehokas 1000:lle kauppiaallemme, CDON.comin toimitusjohtaja…

”Keskimääräinen alennus neljä prosenttia”

Hintavertailupalvelu Hintaoppaan mukaan 33 prosenttia verkkokauppojen tuotteista oli alennuksessa Black Fridayn aikana. 15 prosentilla tuotteista hinnat sen sijaan nousivat. Tuloksista kertoo Hintaopas eilen lähettämässään tiedotteessa. Rajuinta myynti oli Black Fridayna kello 21-22 välisenä aikana. Edellisvuoteen verrattuna myynti kasvoi eniten kodin- ja puutarhan tuotekategoriassa. Tavalliseen myyntipäivään verrattuna myynti kasvoi eniten elektroniikan tuotekategoriassa. Hintaoppaan suosio kasvoi 12…