Suomalaisen Vincitin toteuttama verkkokauppa voitti Kaliforniassa kultaisen ADDY-palkinnon

Verkkokauppa tuo vuokrattavaksi kustomoituja pukuja ja smokkeja.

Ilmoitus

Vincitin toteuttama Stitch & Tie -verkkokauppa (stitchandtie.com) palkittiin kultaisella ADDY-palkinnolla American Advertising Federationin viime viikolla Kaliforniassa järjestämässä gaalassa.

American Advertising (ADDY) Awards on Yhdysvaltojen mainosalan suurin ja arvostetuin kilpailu, johon osallistuu vuosittain yli 40 000 tuotetta tai palvelua.

Stitch & Tie on uudenlainen verkkokauppa, jonka kautta käyttäjät voivat vuokrata kustomoituja pukuja ja smokkeja. Vincitin suunnittelemalla ja toteuttamalla palvelulla on mahdollista testata erilaisia tyylejä ja malleja vaivattomasti netin kautta.

Vincit Californian nokkamies Ville Houttu:

- Tämä oli ensimmäinen kerta, kun osallistuimme ADDY Awardsiin. Vaikkemme suoranaisesti toimi mainosalalla, ovat suunnittelemamme palvelut oleellinen osa asiakkaidemme tuotteiden brändin rakentamista ja promootiota. Olemme suunnattoman ylpeitä tunnustuksesta ja on kunnia asettaa tämä palkinto esille.

Stitch & Tien markkinointi- ja teknologiapäällikkö Jake Reinig:

- Vincit oli loistava partneri läpi koko projektin suunnittelusta aina toteutukseen asti. Olemme iloisia erinomaisen toteutuksen saamasta huomiosta.

Ilmoitus