Suomalainen Kirjakauppa on ”Suomen paras retail -konsepti 2018”

”Ansiokkaasti uudistunut verkkokaupan kasvaessa.”



Suomalainen Kirjakauppa on voittanut Suomen parhaan ketjukonseptin palkinnon vuoden 2018 pohjoismaisessa NCSC Awards -palkintogaalassa. Arviossa otettiin huomioon sekä myymälöiden toimivuus ja brändi, asiakaspalvelukonsepti sekä jatkuva myymäläkonseptin kehittäminen.

NCSC:n tuomaristo huomioi perusteluissaan Suomalaisen Kirjakaupan kykyä kasvattaa ja uudistaa myymäläketjua digitalisaation ja verkkokaupan mullistamalla toimialalla:

– Ketju on panostanut asiakaspalveluun ja onnistunut jalkauttamaan sen henkilökunnalleen erinomaisesti. Asiointikokemus ketjun liikkeissä on erittäin positiivinen.

Tuomariston  mukaan ketju on aktiivisesti kehittänyt uusia, poikkeavia konsepteja, joista hakenut kokemuksia pilottihankkeissa. Uudistuspaineissa ketju ei kuitenkaan ole sortunut liialliseen ja turhaan rönsyilyyn vaan pysynyt uskollisena tuotteelle, jonka ympärille ketju on kehitetty.

Kyvennyt kasvamaan

– Ketju on onnistuneesti ja ansiokkaasti uudistunut verkkokaupan kasvaessa ja digitalisaation kehittyessä ja kyennyt kasvamaan, vaikka toimii alalla, joka on erittäin altis verkkokaupan ja digitalisaation vaikutuksille, tuomaristo toteaa edelleen.

NCSC on pohjoismainen organisaatio, joka edustaa kauppakeskuksia mm. Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. NSCS Awards -gaalassa palkittiin tänä vuonna paras retail-konsepti (Suomalainen Kirjakauppa), markkinointikampanja (Mylly), kauppakeskus (Iso Omena) ja innovaatio (Pikkulaiva).

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Pin It on Pinterest