Stockmannin digikiihdytys jatkuu – nyt halutaan parantaa asiakaskokemusta

Haluaa laajemman valikoiman ja kumppanit osaksi verkkokauppaansa.

Ilmoitus

Stockmann kertoi tammikuussa käynnistävänsä #digikiihdytys-hankkeen ja lisäävänsä hankkeen myötä huomattavasti panostusta ja vauhtia verkkokaupan kasvattamiseen ja monikanavaisuuden kehittämiseen. Digitaalisia palveluita kehittämällä Stockmann haluaa luoda asiakkailleen inspiroivia ostoskokemuksia ja tarjota erinomaisen asiakaspalvelun myös digitaalisessa maailmassa. Fokus digikehittämisessä tulee nyt olemaan vahvasti asiakaskokemuksen parantamisessa.

Laajennettu tuotetarjonta partnereiden myötä

Tärkeä osa digitaalisen palvelukokonaisuuden uudistamista on tuotetarjonnan laajentaminen. Stockmann haluaa tuoda nykyisten tavarantoimittajien laajemman valikoiman ja tavarataloissaan toimivat kumppanit osaksi verkkokauppaansa.

- Etenemme digikiihdytyksessämme vaiheeseen, jossa tuomme partnereitamme mukaan kehitykseen. Aluksi mahdollisuus avataan brändeille ja toimijoille, jotka jo nykyisellään ovat kytköksissä Stockmanniin. Tällä hetkellä meillä on tuoteryhmiä, jotka ovat saatavilla vain tavaratalossa. Haluamme laajentaa näiden tuotteiden tarjonnan myös verkkoon ja vahvistaa saumatonta yhteispeliä tavaratalojen ja verkon välillä. Tavoitteenamme on, että ensimmäiset uudistukset näkyisivät verkkokaupan asiakkaille joulukaupassa 2018, Stockmannin digitaalisesta liiketoiminnasta ja markkinoinnista vastaava asiakkuusjohtaja Anna Salmi sanoo.

OP mukaan Stockmannin projektiin

Osana vauhdilla etenevää digikehitystä Stockmann on tehnyt ensimmäisiä kumppanuussopimuksia. Stockmann ja OP ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jonka myötä OP toimittaa Stockmannille maksupalveluita ja digitaalisen kaupankäynnin palveluita.

- On tärkeää, että saamme mukaan luotettavia kumppaneita mahdollistamaan ja rakentamaan digitaalisen kaupankäynnin ratkaisujamme. Heidän avullaan saamme lisää vauhtia digikiihdytykseemme, Salmi jatkaa.

 

Ilmoitus