Stockmannin digikiihdytys etenee

Online Exclusive -tuotteet täydentävät valikoimaa verkossa.



Stockmannin digikiihdytys etenee jälleen, kun markkinapaikka avautuu stockmann.comiin. Tämän myötä verkkokaupan valikoima täydentyy kymmenillä hienoilla Online Exclusive -kumppanibrändeillä.

Stockmann kertoi syksyllä 2018 rakentavansa markkinapaikka-alustan, joka mahdollistaa uusien kumppanibrändien tuomisen Stockmann-verkkokauppaan. Nyt ensimmäisten Online Exclusive -kumppanibrändien tuotteet ovat tulleet myyntiin stockmann.comiin.

– Online Exclusive -kumppaneiden myötä Stockmann tarjoaa asiakkailleen uusia kiinnostavia brändejä ja entistä monipuolisemman ja houkuttelevamman verkkokaupan valikoiman. Kumppaneillemme tarjoamme luotettavan ja kotimaisen verkkokaupan, ja tiivis yhteistyö heidän kanssaan jatkuu myös tulevan kehityksen osalta, Stockmannin digitaalisista kumppanuuksista vastaava Susanna Kämäräinen kertoo.

Uudet brändit täydentävät stockmann.comin valikoimaa muodin, kodin ja kauneuden alueilla. Uuden liiketoimintamallin myötä Stockmann voi joustavasti ja nopeasti tuoda asiakkaiden saataville kumppaneiden tuotteita. Myyntiin verkkoon tulee myös kokonaan uusia, Stockmannin nykyiseen valikoimaan luontevasti istuvia ja asiakkaiden toivomia tuotealueita, kuten kotimaisen Pelagon polkupyörät.

– Olemme iloisia, että Stockmann on valinnut Pelagon tuotteet valikoimaansa. Pyörällä liikkuminen on kiinteä osa tämän päivän vastuullista kaupunkikulttuuria, ja uskomme Stockmannin asiakkaiden arvostavan Pelagon kestäviä, käytännöllisiä ja kauniita tuotteita, Pelagon perustajajäsen Timo Hyppönen sanoo.

Online Exclusive -brändejä

Stockmann.comissa shoppaillessaan asiakas tunnistaa vain verkossa myynnissä olevat tuotteet tuotetiedoissa näkyvän Online Exclusive -tunnisteen avulla. Osa Online Exclusive -tuotteista toimitetaan kumppanin varastosta ja osa Stockmannin jakelukeskuksesta. Kaikissa verkkokauppatilauksiin liittyvissä kysymyksissä auttaa aina Stockmannin asiakaspalvelu.

Stockmann.comin uudet Online Exclusive -kumppanit ovat kansainvälisiä ja kotimaisia laatubrändejä. Muodin ja urheilun verkkovalikoimaa täydentävät jo nyt muun muassa Aarrekid, Asenne ja Hálo from North, kodin valikoimaan saapuvat esimerkiksi Poiat, HT Collection ja Made by Choice, ja kauneuden valikoima täydentyy muun muassa tuorekosmetiikalla, kuten Niki Newd -brändillä. Online Exclusive -valikoima laajenee jatkuvasti myös kesän jälkeen. Tulevaisuudessa myös monen jo nyt Stockmann-tavarataloissa myytävän tutun brändin aiempaa laajempi verkkovalikoima tulee asiakkaiden saataville ympäri Suomen.

Markkinapaikka on tärkeä osa Stockmannin talvella 2018 käynnistämää digikiihdytys-hanketta, jonka tavoitteena on verkkokaupan kasvattaminen ja monikanavaisuuden vahvistaminen. Markkinapaikkateknologiaa on rakennettu keväästä 2018 alkaen yhdessä OP:n kanssa, ja kehitystyö jatkuu myös tulevaisuudessa.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Pin It on Pinterest