Stockmann yhteistyössä AVA-kanavan Vappu ja Marja Live -ohjelmassa

Tuotteet esillä myös verkkokaupassa ja tavarataloissa.

Ilmoitus

Stockmann toivoo
TV-ohjelman antavan vauhtia sekä verkkokaupan että tavaratalon myynnille, kun
se toimii AVA-kanavalla helmikuussa lanseerattavan Vappu ja Marja Live
-ohjelman yhteistyökumppanina ja tuo livelähetyksiin kevätsesongin ajankohtaiset
muodin sekä sisustuksen trendit.

- Stockmann haluaa innostaa ja rohkaista asiakkaitaan näyttämään oma ainutlaatuinen tyylinsä. Ohjelmayhteistyö tarjoaa katsojille juontajakaksikon persoonallisten tyylien kautta inspiraatiota ja uusia oivalluksia yksilölliseen pukeutumiseen. Marjan ja Vapun raikkaat tyylit tarjoavat varmasti ohjelman katsojille uskallusta kokeilla jotakin uutta ja ennen kaikkea tehdä rohkeita valintoja, Stockmannin markkinointipäällikkö Carita Segersven sanoo tiedotteessa.

Ilmoitus

Stockmann esittelee jokaisessa jaksossa yhden brändin,
jonka Stockmannilta löytyvästä tuotevalikoimasta stylisti Maryam Razavi luo tyylit
Hintikan ja Pimiän ylle. Stailauksissa näkyvät muun muassa Marimekon, Tommy
Hilfigerin, Espritin ja Stockmannin oman Cut & Pret -brändin tuotteet.
Sisustuksen trendit esitellään osana ohjelman lavastusta, jossa koko
tuotantokauden ajan on nähtävillä kotimaisen Hakolan mallistoa.

- Haluamme varmistaa, että jokaisen jakson jälkeen inspiraatio saavuttaa myös ne, joilta jäi edellinen jakso jostain syystä välistä. Kussakin jaksossa esillä olevat tuotteet esitellään myös tarkemmin Stockmannin verkkokaupassa ja tavarataloissa, Segersven sanoo.