Stockmann uudisti kanta-asiakasohjelmansa

MyStockmann löytyy nyt myös applikaationa ja antaa uudistetusta ohjelmasta maksimaalisen hyödyn.

Stockmannin uudistunut kanta-asiakasohjelma lanseerattiin eilen. Ohjelmassa on kuusi eri tasoa, joilta ei tipu alaspäin, jos viidessä vuodessa on tehty vähintään yksi ostos.

Ostoksilla voi nousta ohjelmassa ylöspäin, mutta pisteitä saa myös tilaamalla Stockmannin uutiskirjeen tai käyttämällä Stockmannin Mastercard-korttia.

Ilmoitus

Stockmannin mukaan edut ovat sitä mukavammat, mitä korkeammalle ohjelmassa on päässyt.

- Asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä tavarataloissamme tarjottaviin muoti- ja kauneuspalveluihin ja toivoneet niitä lisää. Uudistetun kanta-asiakasohjelman myötä olemme toteuttaneet toiveen ja tuoneet palvelut monipuolisesti osaksi uudistunutta etuvalikoimaa. Olemme lisänneet mukaan myös yhden täysin uuden tyylipalvelun, Stockmannin Chief Customer Officer Outi Nylund sanoo.

- Olemme rakentaneet MyStockmannia yhdessä yhteistyökumppaneidemme kanssa puolentoista vuoden ajan asiakkaidemme toiveiden pohjalta, mutta kehitystyö ei suinkaan lopu tähän. MyStockmann-mobiilisovelluksen myötä voimme palkita kanta-asiakkaitamme jatkuvasti uudistuvilla toiminnallisuuksilla ja eduilla, Stockmannin kanta-asiakasohjelman kehittämisestä vastaava Nina Niskanen kertoo eilen julkaistussa tiedotteessa.

Myös Stockmannin kanta-asiakaskortti on edelleen voimassa.