Stockmann uudistaa Jumbon tavaratalonsa lattiasta kattoon

Osa Stockmannin käynnissä olevaa muutosta, jonka tavoitteena on asettaa Stockmann muodin ja tyylin suunnannäyttäjäksi.

Ilmoitus

Stockmann on uusinut vuokrasopimuksensa Jumbon kauppakeskuksessa ja uudistaa tavaratalonsa kokonaisuudessaan vuoden 2020 aikana. Uudistus vahvistaa Stockmannin asemaa pääkaupunkiseudun suosituimpana muodin myyjänä.

Jumbon tavaratalon uudistus on osa Stockmannin käynnissä olevaa muutosta, jonka tavoitteena on asettaa Stockmann muodin ja tyylin suunnannäyttäjäksi. Stockmann on jo nyt pääkaupunkiseudun suosituin muodin ostospaikka (lähde: Kaupan liitto 2019), ja Jumbo on Stockmannin toiseksi suurin muodin myyntipaikka Helsingin keskustan tavaratalon jälkeen. Uudistusten myötä Jumbon tavaratalo tarjoaa entistä ainutlaatuisemman ja laajan valikoiman vaatteita ja asusteita niin naisille, miehille kuin lapsille.

- Uusimme tavaratalomme lattiasta kattoon. Haluamme tarjota monipuolisen muodin valikoiman niin töihin kuin vapaa-aikaan ja juhliinkin. Panostamme asiakkaidemme toiveiden mukaisesti laadukkaisiin ja vastuullisiin tuotteisiin. Uskon, että tavaratalomme ainutlaatuinen valikoima, uudistunut ilme ja Jumbon hyvä sijainti houkuttelevat ostoksille laajalta alueelta, sanoo tiedotteessa Stockmannin kehitysjohtaja Nora Malin.

Muodin ohella uudessa tavaratalossa panostetaan kosmetiikkaan. Kauneuden maailma laajenee muutosten myötä niin tilojen kuin valikoimiin kuuluvien brändien osalta. Uutuuksia tulee erityisesti suosittuun luonnonkosmetiikkaan. Lisäksi valikoimissa on myynnissä merkkejä, joita ei saa pääkaupunkiseudulla muualta kuin Stockmannilta, kuten Chanelin ja Kiehl’sin kauneustuotteet. Kodin tuotealueella tavoitteena on tarjota inspiraatiota ja houkuttelevia ratkaisuja laajasti kodin sisustukseen. Erityishuomion saavat kotimaiset designtuotteet, jotka kiinnostavat myös Jumbossa asioivia kansainvälisiä turisteja.

- Stockmann on ollut tärkeä osa Jumbon tarinaa laajennusosan valmistumisesta lähtien. On hienoa, että yhteistyömme jatkuu ja Stockmannin vetovoimainen valikoima on entistä paremmin saatavilla kauppakeskuksen kävijöille, sanoo tiedotteessa kauppakeskuksen liiketilat omistavan työeläkeyhtiö Elon kiinteistösijoitusjohtaja Kati Kniivilä.

Kauppakeskus Jumbo on myynniltään Suomen suurin kauppakeskus jo seitsemättä vuotta peräkkäin (lähde: Suomen Kauppakeskusyhdistys).

Stockmann avasi tavaratalonsa kauppakeskus Jumbossa vuonna 2005. Uudistuksen myötä pääosa kahden kerroksen tilasta tulee jatkossa Stockmannin omaan käyttöön. Suunnitelman mukaan Food Market Herkku ei jatkaisi Jumbon tavaratalossa omalla myymälällä. Muissa Suomen Stockmann-tavarataloissa Food Market Herkun toiminta jatkuu. Tavaratalon tarjontaa täydentävät jatkossakin mm. lelukauppa ja kampaamo. Lisäksi tavaratalon yhteyteen on suunnitteilla asiakkaiden toivoma kahvila.

Ilmoitus