Stockmann kiihdyttää digitalisaatiota – Anna Salmesta Chief Digital Officer

"Positiivisia merkkejä on jo ilmassa, mutta vauhtia on tarve lisätä."

Ilmoitus

Stockmann ilmoittaa kiihdyttävänsä digitaalisen liiketoiminnan kehittämistä  ja tekee muutoksia johtoryhmäänsä. Konserni on tehnyt seuraavat nimitykset johtoryhmään lisätäkseen panostuksiaan asiakaslähtöiseen digitaaliseen liiketoimitaan.

KTM Outi Nylund, s. 1975, on nimitetty Stockmannin Chief Customer Officer -tehtävään. Hänen vastuualueitaan ovat Stockmannin asiakkuus, brändin kehittäminen ja markkinointiviestintä. Outi Nylund aloittaa Stockmannin palveluksessa 1.5.2019. Hän on työskennellyt vuodesta 2016 lähtien K-ryhmässä kanta-asiakasohjelman ja datalähtöisen markkinoinnin johtajana. Aiemmin Outi Nylund on toiminut useissa markkinoinnin ja asiakassuhteiden hallinnan johtotehtävissä mm. Veikkauksella ja Elisalla.

KTM Anna Salmi, s. 1979, on nimitetty Stockmannin Chief Digital Officer -tehtävään 1.5.2019 alkaen. Hänen vastuualueitaan ovat jatkossa Stockmannin digitaalinen liiketoiminta, ICT sekä datalähtöisen liiketoiminnan kehitys. Anna Salmi on työskennellyt Stockmannilla vuodesta 2015. Tällä hetkellä hän toimii markkinoinnista, digitaalisesta liiketoiminnasta sekä ICT:stä vastaavana johtajana.

Sekä Outi Nylund että Anna Salmi raportoivat toimitusjohtaja Lauri Veijalaiselle.

- Näiden nimitysten myötä kiihdytämme entisestään digitaalisen liiketoiminnan kehittämistä erinomaisen asiakaskokemuksen tarjoamiseksi. Positiivisia merkkejä on jo ilmassa, mutta vauhtia on tarve lisätä. Olen iloinen saadessamme Outi Nylundin mukaan vahvistamaan johtoryhmäämme, markkinointiamme ja kävijämäärien kehittämistä. Hänellä on vankka kokemus vähittäiskaupasta ja kanta-asiakasohjelmista, sanoo Stockmannin toimitusjohtaja Lauri Veijalainen tiedotteessa.