Stadium lanseeraa markkinapaikan myös Suomessa

Stadium aikoo lanseerata markkinapaikan myös Suomessa.

Urheiluketju Stadium kertoi lokakuun puolivälissä lanseeraavansa markkinapaikan Ruotsissa. Tämä kantaa nimeä Stadium Connect. Eri urheilumerkeillä on mahdollisuus myydä siellä tuotteitaan ja tuolloin uusina kategorioina mukaan olivat tulossa surffailu, taistelulajit, fitness ja ratsastus. 

Ehandelin sisarsivusto tarkasteli asiaa ja kysyi Stadiumilta, mitä markkinapaikalle kuuluu nyt, muutama kuukausi sen lanseerauksen jälkeen?

Ilmoitus

Projekti elää edelleen ja kauppiaita on tällä hetkellä 50 kappaletta.

Nyt Stadium aikoo ottaa seuraavan askeleen ja markkinapaikka Stadium Connect yhdistetään niin ikään urheilutarvikeketjun suomalaisen sivuston stadium.fi kanssa.

Tämä on mennyt odotusten mukaisesti ja urheilun ja urheilumuodin alalla on suuri kiinnostus tähän erikoistuneelle markkinapaikalle, kuten Stadium Connect. Partnereidemme mielestä on hyvä, että voimme tarjota tällaisen mallin oikealle asiakaskunnalle koskien urheilumerkkejä, siis aktiiviselle asiakkaalle, joka etsii tarvikkeita aktiiviseen elämään, Stadiumin markkinointipäällikkö Ruotsissa, Tommy Resin kertoo Ehandelin sisarsivustolle.

Stadiumin tavoitteena on saada mukaan noin 200 partneria lähimmän vuoden aikana. Tällä hetkellä sivustolta löytyvät muiden muassa Craft, Casall, Dobsom, Kosa, Kombi ja Stiga.

Tommy Resin kertoo, että Suomen lanseerauksen jälkeen konseptiin integroidaan myös outlet-sivustot niin Suomessa kuin Ruotsissa.