Footway osti keväällä Sportamoren. Sen jälkeen he kertoivat lisäsuunnitelmista, kuten Sportamoren lanseeraamisesta uusilla markkinoilla.
Eilen Sportamoren päivitetty sivusto näki päivänvalonsa ja se laajensi 19 uuteen maahan.
Olemme viikonloppuna lanseeranneet Footwayn uuden verkkokauppa-alustan ja Sportamoren uusi sivusto on osa tätä. Se ei ole vain uusi sivusto, vaan Sportamore on lanseerattu myös 19 uusilla markkinoilla, Susanne Cederström, joka tekee Footwaylle töitä uuden sivuston kanssa, kertoo Ehandelille.
Sportamorella on aivan oma asemansa urheilutuotteiden alueella Pohjoismaissa ja näemme potentiaalia koko Euroopassa. Olemme myös lanseeranneet uudelleen Heppon ja RunForestin.
Ainakin vielä eilen sivustolla saattoi törmätä SEO-töppäyksiin sekä erikoisiin tageihin, joiden kanssa yhtiö tekee nyt töitä.
Kun kyseessä on näin iso lanseeraus, kuin tämä alusta, se tarkoittaa aina, että mukana on vielä lastensairauksia, joiden korjaamiseen me keskitymme nyt. Odotamme innolla, että pääsemme kehittämään alustaa ja sen kaikkia myymälöitä, joiden tarjonta tulee perustumaan asiakkaiden tarpeisiin, mikä taas pohjautuu dataan, AI:hin ja automaatioon, hän kertoo.