Skincity pyrkii suurimmaksi toimijaksi Suomen markkinoilla

Paketit räätälöidään asiakkaille erikseen.

Ruotsalainen ihonhoitoon ja -tuotteisiin erikoistunut verkkokauppa Skincity avasi suomenkieliset sivustonsa äskettäin tavoitteena nousta suurimmaksi toimijaksi suomalaisilla markkinoilla. Yritys näkee useitakin haasteita matkalla, mutta uskovat olevansa tärkeä tekijä Suomen markkinoilla vielä tulevaisuudessa.

Ilmoitus

- Suurin haaste vakiintuneen aseman saamiseksi Suomessa on tuotemerkkitietoisuuden rakentaminen suomalaisille sekä saada potentiaaliset asiakkaat ymmärtämään millaista palvelutasoa tarjoamme. Asiakastyytyväisyytemme Ruotsissa on korkeaa, joten tavoitteena on saavuttaa sama suomalaisillakin markkinoilla, kertoo yrityksen CMO Daniela Sjunnesson.

Skincity on ihonhoitoklinikka netissä, joka tarjoaa tarkoin harkitun valikoiman ammattikosmetiikkaa sekä meikkejä. Digitaaliset ovet Skincityyn avautuivat jo 2011.

”Alan asiantuntijoita”

Suomalaiset markkinat eroavat kuitenkin Sjunnessonin mukaan ruotsalaisista aika lailla.

- Näemme nyt jo, että tietyt tuotemerkit ovat Suomessa suositumpia kuin Ruotsissa, ja tämän otamme huomioon tarjonnassa ja asiakkaalle pakettia räätälöidessä. Koemme, että tietoisuus ammattimaisesta ihonhoidosta on Suomessa matalampaa, mikä tekee koulutuksesta ja tiedon levittämisestä meille tärkeän alueen markkinoilla. Tällä tavoin aloitimme myös aikanaan Ruotsissa, joten sillä saralla olemme jo asiantuntijoita.

- Näemme selkeän paikan Skincitylle Suomessa. Tällä hetkellä suomalaisilla markkinoilla ei ole toimijaa, joka tarjoaisi Skincityn tuotemerkkiluetteloa ja korkeaa palvelutasoa ihonhoidossa.

Panostus tulevaisuuteen

Skincityn tavoitteena on nousta alan suurimmaksi toimijaksi Suomen markkinoilla.

- Olemme palkanne maavastaavan, jolla on pitkä kokemus suomalaisesta ihonhoitomarkkinasta jo entuudestaan. Avaamme myös konttorin Suomeen sekä palkkaamme paikallisia kosmetologeja, jotta voimme taatusti sopeuttaa tarjontamme suomalaiselle asiakkaalle sopivaksi. Matka suurimmaksi toimijaksi on vasta aluillaan, mutta panostamme koko ajan tulevaisuuteen, Sjunnesson huomauttaa.

Ilmoitus