Sinkkupäivä kasvatti Sinfulin myyntiä

Eroottiset leikkikalut kävivät kaupan Sinkkupäivänä. Sinful kasvatti myyntiä kaikilla markkinoilla – erityisesti Suomessa.

Vaikka Singles Day ei ole erityisen tunnettu Suomessa, maailmalla se yhdistetään hurjiin myyntilukuihin. Esimerkiksi kiinalainen Alibaba myi noin 27 miljardilla eurolla maanantain Sinkkupäivän aikana.

Pohjoismaissa tunnettu eroottinen verkkokauppa Sinful hyötyi myös Sinkkupäivästä. Sinfulin myynti kaikissa Pohjoismaissa kasvoi 50 prosenttia edellisvuoteen verrattuna ja Suomen osalta myynti kipusi 68 prosenttia viime vuoteen verrattuna. Myynnin laajuus yllätti heidät.

Ilmoitus

- On selvästi nähtävissä, että Singles Day herättää kiinnostusta pohjoismaisilla markkinoilla. Olimme varautuneet päivään lisähenkilökunnalla, mutta se ei siltikään riittänyt. Varastopäällikkömme täytyi kutsua lisäkäsiä apuun päivän mittaan, Sinfulin toimitusjohtaja Tonny Andersen kertoo.

Seksilelukaupalle sinkkupäivä on kannattava ja eniten myivät sinkuille suunnatut tuotteet.

 

Kiinassa suosittu Sinful

Sinful lanseerasi Kiinassa huhtikuussa 2018. Siellä Alibaban Tmallin kautta tuotteita myytiin päivän aikana yhtä paljon kuin tavallisesti koko kuukauden aikana.

- Singles Day on Kiinan suurin ostosjuhla, mikä näkyy piikkinä myös seksilelujen myynnissä. Kirjasimme yhden päivän aikana yhtä paljon tilauksia kuin normaalisti saamme kuukaudessa. Erityisesti joutsenmerkityt liukuvoiteet osoittautuivat suosituiksi kiinalaisten asiakkaiden keskuudessa, Tonny Andersen sanoo.

Tanskassa pääkonttoriaan pitävä Sinful on Pohjoismaiden suurin seksileluihin erikoistunut verkkokauppa. Sinfulilla on verkkokaupat Suomen lisäksi Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa.