Singles Day: ”Startti kaikissa maissa on ollut todella hyvä”

Kauneustuotteita myyvä verkkokauppatoimija Cocopanda tarjoaa Sinkkupäivän kunniaksi symbolisia 11+11=22% tarjouksia.

Monet yritykset panostavat suoraan Black Fridayhin, mutta osa tarjoaa hyviä alennuksia myös tänään Sinkkupäivänä tai venyttää kampanjan Singles Weekendin pituiseksi.

Yksi näistä toimijoista on norjalaislähtöinen Cocopanda, joka löytyy tänä päivänä kotimaansa lisäksi Tanskasta, Suomesta, Saksasta ja Itävallasta. Norjassa yhtiöllä on myös yksi kivijalkamyymälä.

Ilmoitus

 

Millaisia alennuksia teillä on Sinkkupäivänä?

Meidän sanomamme sinkkuviikonlopun ajan on, että suot itsellesi jotain ja että voit tehdä tämän uskomattoman hyvillä hinnoilla. Jokaisen tuotteen alareunassa on alennus symbolisella prosenttisatsilla 11% + 11% = 22%, yhtiön CCO Lene Johansen kertoo alunperin Ehandelin norjalaiselle sisarsivustolle.

 

Miten paljon olette myyneet tähän mennessä?

11.11 on suurin päivä Singles Weekindin aikana, mutta startti kaikissa maissa on ollut todella hyvä ja liikevaihto on kasvanut 80 prosenttia edellisvuoden samaan aikaan verrattuna. Näemme selvästi, että pandemian takia useimmissa maissa on tullut uusia säännöksiä ja ostokäytös on muuttunut. Myyntihiteistä voin mainita joulukalenterit, joululahjasetit ja itsehoitotuotteet.

 

Miltä kehitys näyttää viime vuodesta?

Ilmoitus

En halua sanoa erityisiä lukuja, mutta prosenteissa, jotka jo mainitsin, kasvua on todennäköisesti yli 80 prosenttia viime vuoteen verrattuna kaikkiaan.

 

Onko tämä tärkeä myyntipäivä ja -periodi teille?

Tämä myyntiperiodi on meille todella tärkeä. Tästä on kasvanut top 3 tärkeimmistä myyntiperiodeista ja vuonna 2020 kehitys on valtava. On valtava työ, mikä tehdään kaikilla osastoillamme, jotta voimme taata, että tuotteet tulevat ja lähtevät varastolta hurjalla vauhdilla. Nyt voimme vain pistää kädet ristiin ja toivoa, että kaikki menee suunnitelmien mukaan ja että odotettavissa on fantastinen tulos tulevan Black Weekin aikana, Lene Johansen kertoo.