Sami Särkelä nimitetty Gigantin markkinointijohtajaksi – vastaa digitaalisesta asiakaskokemuksesta

"Tuo työhön tuoretta ajattelua."

Ilmoitus

Gigantti panostaa digitaaliseen asiakaskokemukseen, kun se nimittaa Sami Särkelän johtoryhmän jäseneksi ja markkinointijohtajaksi 1.10.2018 alkaen. Särkelä siirtyy Giganttiin Mediahub Helsinki Oy:n liiketoimintajohtajan tehtävistä. Särkelä raportoi Gigantin toimitusjohtaja Trygve Hilleslandille.

Sami Särkelä (s. 1977,) tulee uudessa positiossaan vastaamaan Gigantin markkinoinnista, viestinnästä ja digitaalisesta asiakaskokemuksesta yhdessä Gigantin Brand & Digital -tiimin kanssa.

- Olemme tyytyväisiä saadessamme Samin tiimiimme. Hänellä on kattava osaaminen markkinoinnin kentästä ja vahvoja näyttöjä myynnin edistämisestä. Me Gigantissa näemme markkinoinnin ja asiakaskokemuksen yhtenäisenä kokonaisuutena ja Sami tuo tähän työhön tuoretta ajattelua ja syvän ymmärryksensä median, mainonnan ja digitaalisten sisältöjen maailmasta, sanoo Gigantin toimitusjohtaja Trygve Hillesland lehdistötiedotteessa.

"Hieno brändi"

- Olen todella innoissani päästessäni työskentelemään Gigantin hienon brändin ja arvostamieni ammattilaisten kanssa. Aiemmissa tehtävissäni olen tehnyt pitkään yhteistyötä Gigantin kanssa ja jo tuolloin yrityksen toimintatavat ja kulttuuri ovat tehneet ison vaikutuksen. Brand & Digital -tiimissä on tehty hyvää työtä ja pääsemme nyt yhdessä tiimin kanssa kehittämään toimintaa loistavista lähtökohdista, sanoo Sami Särkelä.

Gigantin markkinoinnista ennen Särkelää vastannut myynti- ja markkinointijohtaja Niko Sandström jatkaa Gigantin palveluksessa kaupallisena johtajana ja johtoryhmän jäsenenä vastuualueenaan kodinkoneet sekä keittiöt.