Sadat some-vaikuttajat ja markkinointipäättäjät kohtaavat toisensa Helsingin PING Festivalissa

”Mahdollistaa täysin uudenlaisten verkostojen luomisen.”



Pohjois-Euroopan suurin vaikuttajamarkkinoinnin ammattitapahtuma PING Festival kokoaa 8.5. Helsinkiin saman katon alle yli 700 alan asiantuntijaa ja ammattilaista. Mukana on yli 200 sosiaalisen median vaikuttajaa, joista neljännes saapuu ulkomailta edustaen kaikkia eri kanavia ja toimialoja.

Toukokuiseen PING Festival -tapahtumaan odotetaan yli 700 vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijaa ja ammattilaista. Bisnes-päättäjät tulevat paikan päälle kuulemaan vaikuttajamarkkinoinnin kuumimmista trendeistä ja verkostoitumaan henkilökohtaisesti vaikuttajien kanssa.

Tapahtuman tarina alkoi 2014

Suomesta tapahtumaan osallistuvien vaikuttajien joukossa ovat mm. Roni Bäck, Tuija Pehkonen, Mmiisas, Ronja Salmi, Satu Rämö, Jenni Häyrinen ja Hanna Gullichsen. Kansainvälisiä vaikuttajia tapahtumaan on tulossa 50, heidän joukossaan muun muassa ruotsalainen pioneeribloggaaja Ebba Kleberg von Sydow, Influencers of Swedenin perustaja Linda Hörnfeldt,LCsKitchenin Veruska ja Bobo & Chichin Scott Herder.

Järjestyksessään neljäs PING Festival on kasvanut samaa vauhtia kuin human to human -markkinoinnin merkitys. Yrittäjä Inna-Pirjetta Lahden vetämän tapahtuman tarina alkoi vuonna 2014, kun neljä ystävystä halusi luoda kohtaamispaikan kaikille, jotka tekevät vaikuttajamarkkinointia kukin oman koneensa äärellä.

– Halusimme tuoda yhteen tahoja, jotka ovat kiinnostuneita tarinoita, ihmisiä ja aitoja yleisöjä hyödyntävän markkinoinnin mahdollisuuksista. PING Festival mahdollistaa täysin uudenlaisten verkostojen luomisen ja bisnesmahdollisuuksien syntymisen inspiroivassa ympäristössä. Tähtäimessä oli alusta asti kansainvälinen yritystapahtuma, joka tuo yhteen vaikuttajat ja yritykset, joiden kanssa he tekevät yhteistyötä, Lahti kertoo lehdistötiedotteessa.

Teemoina muutos, luottamus, tunteet, sisältö ja laatu

PING Festivalin teemat ovat tänä vuonna muutos, luottamus, tunteet, sisältö ja laatu. Teemojen alle rakennettu ohjelma jakautuu inspiroiviin Keynote- ja Master Class -esityksiin, konkreettisiin Case-esittelyihin sekä ajankohtaisiin Q&A -keskusteluihin.

Keynote-puheenvuorot tuovat näkemystä kansainvälisiltä huippuosaajilta: Oatlyn luova guru John Schoolcraft, brändistrategisti Nick Westergaard, tulevaisuustutkija Anne Lise Kjaer,vaikuttajamarkkinoinnin mittaamisesta puhuva Emilie Tabor sekä Ebba Kleberg von Sydow.

PING Festivalissa palkitaan myös innovatiivisia vaikuttajamarkkinoinnin tekoja: henkilöitä ja ilmiöitä esiintuovat Vuoden Valinnat ja Mainostajien liiton järjestämän mainonnan tuloksellisuutta mittaavan AdProfit -kilpailun palkinnot.

PING Festivalin juontavat somevaikuttaja ja luova sisällöntuottaja AlexAlex sekä futuristi ja säveltäjä Perttu Pölönen.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Pin It on Pinterest