RNB-konsernin verkkokauppa saavuttaa 128 miljoonaa kruunua – lanseeraa uuden verkkokaupan.

Avaa Man of a Kind -konseptia vastaavan liikkeen naisille.



RNB-konserni arvioi onnistuneensa hyvin tähän astisessa verkkokauppaan suunnatussa muutoksessaan jossa Polarn O Pyret ovat edelläkävijöinä ja Brothers heti seuraavina.

Yritys julkisti viime viikolla toisen neljänneksen osavuosikatsauksensa ja osoitti että liikevaihto joulu-helmikuun ajalta oli 59 miljoonaa euroa. Summa on linjassa viime vuoden liikevaihdon kanssa. Samojen kuukausien aikana tosin liiketulos pieneni 1,1  miljoonasta eurosta 400 000 euroon.

Verkkokauppa kasvoi 50 prosenttia

Nyt on tarkoitus että verkkokauppa tuo vauhtia sekä liikevaihtoon että tulokseen ja jotta tavoite saavutetaan lanseerataan täysin uusi verkkokauppa. Sen kuvataan  RNB:n raportissa olevan Man of a Kind –konseptia vastaava naisille suunnattu vaihtoehto.

-Departments & Stores kohdalla muutos etenee hitaasti, mutta Man of a Kind ja kohta naisille suunnatun vastaavan valikoiman kohdalla hyödynnetään verkkokaupassa DSE:n ainutlaatuista tavaramerkkisuhdetta. Konsernin verkkokauppa kasvoi 50:llä prosentilla verrattuna edelliseen vuoteen  ja on nyt 128 miljoonaa kruunua vuositasolla, kirjoittaa RNB verkkokauppa toiminnastaan.

Mitä uusi verkkokauppa tarkalleen tulee myymään on vielä nähtävissä, mutta raportin mukaan kyse on tuotteista jotka ovat myytävinä tavaratalo NK:ssa.

– Departments & Stores kohdalla meillä on edessämme muutamia haastavia vuosia kunnes toiminnan muutos on täysin valmis. Muutos joka myös vaatii digitaalisen kehityksen yhdessä NK:n kanssa. Man of a Kind ja piakkoin myös naisille suunnattu vastaava konsepti ovat verkkokauppa panostuksia jotka perustuvat niihin ainutlaatuisiin mahdollisuuksiin jotka konserni omaa tavaramerkkisuhdeportfolionsa kautta, kirjoittaa tj. Magnus Håkansson kommentoidessaan raporttia.

”Eksponentiaalinen vaihe käynnissä”

BNB:llä on erilaista verkkokauppatoimintaa  kaiken kaikkiaan kymmenessä maassa ja on selvää että katse on suunnattu myynnin edelleen kehittämiseen verkossa.

– Muutos fyysisestä kaupankäynnistä verkkokauppaan on siirtynyt eksponentiaaliseen vaiheeseen. Organisaatiomme toimii täysillä kierroksilla tekniikan, työprosessien ja osaamisen muutosprojekteissa. Tämän lisäksi jatkamme palvelukonseptiemme kehittämistä liikkeiden kautta, kirjoittaa Magnus Håkansson.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Pin It on Pinterest