Posti uudistaa asiakaspalvelujärjestelmää kevään aikana

”Pyydämme kärsivällisyyttä, mikäli vastauksemme viipyvät normaalia kauemmin.”



Posti ilmoittaa uudistavansa asiakaspalvelujärjestelmäämäänsä seuraavien viikkojen aikan ja varoittaa samalla ruuhkista.

– Vaikka olemme valmistelleet muutosta huolella, saattaa asiakaspalvelumme joiltakin osin ruuhkautua uuden järjestelmän käyttöönottovaiheessa. Pyydämme kärsivällisyyttä, mikäli vastauksemme viipyvät normaalia kauemmin, sillä kevään kuluessa lupaamme entistä paremman asiakaskokemuksen, postin tiedotteessa ilmoitetaan.

Muutostöiden aikana osa chat-painikkeista poistuvat Postin verkkosivuilta. Postin mukaan asiakas kuitenkin löytää käytetyimmät chat-painikkeet tutuilta paikoiltaan myös muutoksen aikana, eli lähetysten seuranta, yritysasiakaspalvelun yhteystiedot sekä kaikki tilauskanavissa olevat chatit.

– Kun maaliskuun alkupäivinä avaamme uudistetun chat-asiakaspalvelumme, saat meihin yhteyden kaikilta posti.fi/yritysasiakkaat-sivuilta, Posti ilmoittaa.

Postin mukaan sen sähköisissä viesteissä uutta on tunnusnumero.

– Pidä tunnus mukana viestiin vastatessa, sillä sen ilmoittaminen sujuvoittaa asiasi hoitamista, Postista kerrotaan.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Pin It on Pinterest