Plantagen avaa verkkokaupan – aloittaa pop up –kaupalla

Kotiinkuljetusta tarjolla Ruotsissa.

Plantagen ottaa askeleen kohti verkkokauppaa ja avaa ovet tulevaisuuteen pop up -kaupalla verkkokauppaversiossa. Näin yritys kertoo tänään lehdistötiedotteessa.

Ilmoitus

Plantagen mukaan uusi verkkokauppa on osa yrityksen omnistrategiaa ja tavoitteena on tarjota parempi asiakaskokemus kaikissa kanavissa.

- Viime vuosina kasvien ja viljelyn kiinnostus on kasvanut melkoisesti Pohjoismaissa ja näemme, että kiinnostus kasvien ostoon verkossa kasvaa. Nyt on aika panostaa myös verkkokauppaan, kertoo Kenneth Grönlund, Plantasjen Groupin Omnichannel Manager.

Toivoo projektin kasvavan

Aluksi verkkokauppa avautuu digitaalisena pop up –kauppana, jossa osa tuotevalikoimasta on saatavilla kotiinkuljetuksena Tukholman alueella, Uppsalassa ja Oslon alueella. Kivijalkakaupat Barkabyssä ja Skedsmossa toimivat alustavasti logistiikkakeskuksina, mutta tarkoituksena on, että verkkokauppa myöhemmin muuttuu pysyväksi lisäykseksi.

- Ajatuksena on, että satsaus verkkokauppaamme kasvaa ja laajenee useampiin myymälöihin. Pop up –kauppa on tärkeä osa oppimisprosessissa verkkokaupan käsittelystä. Kaiken on toimittava parhaalla mahdollisella tavalla ennen kuin aloitamme niin sanotun oikean verkkokauppamme vuodenvaihteessa 2018-2019. Silloin toivomme voivamme tarjota koko tuotevalikoimamme kotiinkuljetuksella kaikissa Pohjoismaissa, Kenneth Grönlund kertoo.