Orkla Care Finland avasi arjenkaupan

"Valikoiman painopiste on tuotepaketeissa, jotka tarjoavat valmiiksi mietittyjä ratkaisuja kuluttajien tarpeisiin niin terveyteen, kauneuteen kuin kodinpuhdistukseen."

Orkla Care Finland kertoi loppuviikosta avanneensa arjenkauppa.fi-verkkokaupan, josta löytyvät yhtiön suositut brändit.

Yksittäisten tuotteiden lisäksi verkkokaupasta löytyy valmiita tuotepaketteja, jotka on suunniteltu erilaisille käyttäjäryhmille ja eri elämänvaiheisiin.

Ilmoitus

Uuden verkkokauppamme missio on olla paras ystävä arjessa – fiksusti ja turvallisesti, tutuilla ja hyväksi havaituilla tuotteilla. Valmiiksi suunnitellut tuotepaketit, verkkokaupan luotettavuus, helppokäyttöisyys ja nopeat toimitukset jopa kotiovelle ovat avainasemassa – verkkokauppamme ei vaadi kuluttajalta liikaa. Arjenkauppa on myös luonnollinen askel matkallamme kohti yhä laajempaa verkkonäkyvyyttä, Orkla Care Finlandin myyntijohtaja Päivi Bothas kertoo tiedotteessa.

Arjenkaupasta löytyvät tutut merkit, kuten Möller, Sana-Solid, Jordan, Salvequick ja Lumme-puhdistusaineet.

Halusimme suunnitella verkkokaupan tavallisille – eli ihan kaikenlaisille – suomalaisille. Sellaisen, missä haluaisimme myös itse asioida. Valikoimassa ja tuotepaketeissa on huomioitu paitsi erilaiset kuluttajaryhmät, myös erilaiset elämänvaiheet, sesongit ja arjen haasteet. Haluamme tarjota Arjenkaupan kautta vinkkejä sekä inspiraatiota kuluttajille ja tulemme myös muokkaamaan kaupan valikoimaa kuluttajilta saadun palautteen perusteella. Uusi ketterä verkkokauppa on hieno mahdollisuus myös organisaatiolle oppia uusia toimintamalleja monikanavaisessa ympäristössä, Orkla Care Finlandin markkinointijohtaja Marita Hanhineva kertoo.

Arjenkaupan ydin on sen helppous. Orkla Care Finland kertoo tiedotteessa, että teknisestä toteutuksesta vastaa Woolman, logistiikasta Acla Logistics ja visuaalisen ilmeen on luonut C2 Advertising.

Tavoittelimme sopivan arkista, helposti lähestyttävää sympaattisuutta sekä ilmeen että äänensävyn osalta. Yhteistyö Orklan tiimin kanssa toimi saumattomasti ja oli erityisen hienoa, että pääsimme mukaan jo verkkokaupan alustaa valittaessa, C2:n konseptisuunnittelija Pasi Janhunen ja digisuunnittelija Roope Siltala sanovat.