”Olimme johtava Black Friday-päivinä”

Heijastinliivit ja pelikonsolit lensivät hyllyiltä.

CDON kertoo onnistuneesta Black Friday -kampanjasta. Markkinapaikalla vieraili yli puoli miljoonaa kävijää enemmän 22.11-1.12 välisenä aikana kuin vuosi sitten.

Voimme todeta, että olimme johtavia Black Friday-päivinä digitaalisen kaupan alalla. Tänä vuonna näemme ostohuuman, joka on ollut koko Black Friday -jakson ajan, pikemmin kuin, että se olisi ollut itse Black Fridayna. Tämä on uusi ja erittäin kannattava trendi. Alkulaukaus 22.11 oli heti ennätys ja liikevaihto oli 148 prosenttia korkeampi kuin vuotta aikaisemmin kampanjan ensimmäisenä päivänä. Kasvatimme pohjoismaisten kävijöiden määrää kuusi prosenttia edellisvuoden Black Friday-jaksolta, yhtiön toimitusjohtaja Kristoffer Väliharju sanoo.

Ilmoitus

Koska CDON on pörssinoteerattu, he eivät anna sen tarkempia numeroita.

Että olemme nähneet todella hienon ja suotuisasti levittäytyneen myynnin pikemminkin kuin yksittäisiä huippuja voi johtua siitä, että pandemia on muuttanut markkinoiden edellytyksiä ja kysyntä onlinella on siksi korkeampi kuin koskaan aikaisemmin. Haluan uskoa, että juuri tässä tilanteessa markkinapaikka pääsee loistamaan laajalla valikoimallaan, CCO David Olhed kertoo.

Himoituimmat kategoriat olivat, ei ehkä niin yllättävää, kodin elektroniikka, koti ja puutarha sekä leikkikalut.

Kampanjat, kuten Black Friday, ovat meille merkityksellisiä, niin myös kauppiaille ja asiakkaille. Meillä on vahva usko, että se tulee olemaan näin myös tulevaisuudessa, mutta ostotrendit voivat muuttua, joten markkinoiden ja CDON:in on pysyttävä tässä mukana ja pidettävä tahtipuikkoa, Kristoffer Väliharju jatkaa.

 

 

Kolme suosituinta kategoriaa

Kodin elektroniikka
Koti & Puutarha
Leikkikalut

Ilmoitus

Top3 suosituimmat tuotteet

Nintendo Switch
Apple iPhone 11 64GB Musta
AirPods PRO

 

Top 3 suosituimmat tuotteet (määrältään myydyt):
Heijastinliivit
Harry Potter Complete Box (Blu-Ray)
Chernobyl (Blu-Ray)