Nyt verkkokauppiaat päästävät vaikuttajat tuotantoon

Flattered ja Bubbleroom ovat hypänneet mukaan uusimpaan trendiin

Bubbleroom on aloittanut design-yhteistyön muotivaikuttaja Lovisa Barkmannin kanssa. Valikoima koostuu 25 vaatteesta jotka lehdistötiedotteen mukaan sopivat  ”jetset-tytölle joka rakastaa ja haaveilee matkustamisesta” .

Ilmoitus

”Ylellinen valikoima ja runsaasti yksityiskohtia”

Valikoima joka sai nimekseen ”Barkman x Bubbleroom” on rajoitettu ja saatavilla ainoastaan Bubleroomista.

- Työskentelemme tällä hetkellä usean vaikuttajan ja profiilin kanssa ja olemme erityisen ylpeitä voidessamme kevään aikana lanseerata design-yhteistyömme Loviisan kanssa. Lovisa on suunnitellut valikoiman tiiviissä yhteistyössä sisäänosto tiimimme kanssa ja tulos on ylellinen ja runsaasti yksityiskohtia sisältävä valikoima, joka edustaa asiakastamme ja tavaramerkkiämme  parhaalla tavalla, sanoo Tina Malmqvist, Marketing Manager Bubbleroom, lehdistötiedotteessa.

Markkinointiyhteistyö vaikuttajien kanssa on virtaus, joka on jo käytäntö monen verkkokauppiaan kohdalla. Esimerkiksi Northern Spirit, Madlady ja Tailor Store ovat hyödyntäneet suosittua PR-menettelyä.

Vaikuttaja loi vaatekaapin pelastajan

Viimeisin trendi näyttää olevan vaikuttajan tuominen mukaan aikaisemmassa vaiheessa, nimittäin jo tuotantovaiheessa. Flattered on ehtinyt tehdä design-yhteistyötä jo usean tunnetun vaikuttajan kanssa, kuten Emilia de Poret ja Michaela Forni. Kaupan asiakkaat voivat selvästi nähdä kuka vaikuttaja on tuotteen takana, mikä tekee helpommaksi oman suosikin seuraamisen.

- Työssäni haluan luotsata ja auttaa naisia tekemään viisaita valintoja mitä tulee vaatekaapin sisältöön. Haluan siksi luoda kengän, jota on helppo käyttää ja joka samalla nostaa koko asustekokonaisuuden. Minun toiveeni on että meidän kengästä tulee vaatekaapin pelastaja. Kenkä joka sopii sekä juhlaan että arkeen ja joka aina sopii matkalaukkuun mukaan, kirjoitta esimerkiksi  Emilia de Poret Flatteredin kotisivulla.