Nosto tarjoaa asiakkaan tarpeisiin räätälöidyn verkkokaupan

Suomalaisyritys jatkaa kehityksen aallonharjalla.

Ilmoitus

Verkkokaupparatkaisuja kehittävä Nosto haluaa tarjota asiakkaalle entistäkin henkilökohtaisempaa palvelua.

- Julkaisemme tulevaisuuden alustan henkilökohtaiselle verkkokaupalle. On kyse kolmesta osasta; Content Personalization, Segmentation ja Insights. Näiden avulla verkkokauppiaat pystyvät tarjoamaan asiakkailleen ainutlaatuisia ja kohdistettuja ostohetkiä, Noston toimitusjohtaja Jim Löfgren (kuvassa) sanoo lehdistötiedotteessa.

Tarkasti kohdistettua mainontaa

Suomessa 2011 perustettu Nosto tekee yhteistyötä yli 2500 tavaramerkin kanssa ja on nykyään alan johtavia toimijoita maailmassa.

- Voimme syventää asiakkaan suhteen eri tavaramerkkeihin muun muassa sähköposti-, popup-, Facebook- ja Instagram-mainoksilla. Voimme kohdentaa mainosten sisältöä asiakkaan mieltymysten mukaan, Jim Löfgren jatkaa lehdistötiedotteessa.

Noston alusta on aina tarjonnut verkkokauppiaalle mahdollisuuden tuoda esille eri tuotteita riippuen siitä, kuka kauppaan tulee. Eli eri tuotteita nostetaan eri asiakkaille. Jatkossa tätä pystytään tekemään entistäkin henkilökohtaisemmalla tavalla.