Kauneustuotteita myyvälle verkkokaupalle kasvojenkohotus.
Kaunestuotteita myyvä Nordicfeel uusii sivustonsa. Sen lisäksi, että se on helpompi käyttää, sivuston graafinen ilme on myös uusittu.
Uuden sivuston tavoitteena on luoda asiakkaalle "henkilökohtainen shoppailukokemus".
- Uudella sivustolla asiakas löytää helposti ja nopeasti etsimänsä inspiroivassa ja helppokäyttöisessä ympäristössä, Nordicfeelin toimitusjohtaja Pernilla Barkman toteaa tiedotteessa.
Vahva Pohjoismaissa
Kuten yrityksen nimestä saattaa päätellä, Nordicfeel pyrkii oleman vahvasti pohjoismaalainen. Yritys toimii Suomen lisäksi Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa, ja sanoo tuntevansa asiakkaansa.
- Olemme käyttäneet paljon aikaa datan analysoimiseen, käyttäjäkäyttäytymisen tutkimiseen ja tiedonkeruuseen kohderyhmästämme ennen kuin aloitimme uuden sivuston tekemisen. Se on mielestäni menestyksen avain kun lanseeramme uuden sivuston, Nordicfeelin Björn Carlin toteaa tiedotteessa.