Neljän tähden tuotteet kivijalkakauppaan – Amazonilla taas uusi konsepti

Verkkokauppajätti avaa uuden kaupan, jossa myydään vain asiakkaiden suosikkeja.

Ilmoitus

Amazon 4-star toimii niin kuin nimi sanoo: New Yorkissa tänään avattu kivijalkakauppa myy ensisijaisesti verkkokaupassa vähintään neljän tähden tuotteiksi luokiteltuja tavaroita.

Investointi kivijalkaan ei ole Amazonille ensimmäinen. Verkkokauppajätti myy ennestään kirjoja Amazon Booksin kautta ja ruokaa päivittäistavarakauppa Whole Foodsin kautta. Amazon Go on taas käytännössä täysin automatisoitu versio 7-Eleven -kaupoista.

Prime-asiakkaat etusijalla

Neljän tähden kaupassa myydään myös asiakkaiden Amazonin verkkokaupassa suosikeiksi merkattuja tuotteita. Kaikki tavarat ovat samahintaisia kuin verkkokaupassa – mutta ainoastaan Amazon Prime -asiakkaille.

Muille tuotteet ovat selvästi kalliimpia, eli myös kivijalkakaupalla on yhteys verkkokauppaan ja selkeä tapa, jolla on tarkoitus saada lisää Prime -asiakkaita.