Myös tämä verkkojätti pisteli ennätyksiä rikki Black Weekin aikana

Kiittää onlinetrendiä.

Ellos Group, joka koostuu Elloksen lisäksi muun muassa Jotexista ja Homeroomista, summasi perjantaina Black Weekin tuloksiaan ja voi iloita niin käynti- kuin myyntiennätyksestä.

Kaikki Elloksen tuotemerkit tekivät uusia ennätyksiä alennushuipun aikana. Ellos yksinään tavoitti viikon aikana 5,2 miljoonaa kävijää. Eniten käyntejä oli Black Fridayna, 800 000.

Ilmoitus

Koko konsernin myynti kasvoi miltei 50 prosenttia edellisvuoden Black Fridayhin verrattuna. Jotex kasvoi 53 prosenttia, Ellos 46 prosenttia ja Stayhard 28 prosenttia. Parhaiten meni Homeroomilla, joka kasvoi huikeat 166 prosenttia.

Ellos Group on ylittänyt omat odotuksensa ennätyssuurella myynnillä, kasvulla ja suuremmilla marginaaleilla koko Black Weekin ajan. Se, että kaikki tuotemerkkimme ovat kasvun ja myyntiennätyksen takana, on erittäin ilahduttavaa. Meidän arviomme mukaan uusien asiakkaiden upea tuleminen on ainutlaatuista markkinoilla, Ellos Groupin toimitusjohtaja Hans Ohlsson sanoo tiedotteessa.

Kovimman paineen aikana Ellos Group myi 3 tuotetta sekunnissa yhden tunnin aikana. Enimmillään heillä käsiteltiin 4000 tilausta tunnissa ja kävijöitä oli 20 000 samanaikaisesti.

Asiakkaat osoittavat selvästi arvostavansa tarjouksiamme ja haluavansa olla osa kokemustamme, mikä on suurin palkinto, jonka Ellos-konserni voi saada. Markkinoiden rakennemuutos, jota olemme nähneet jo jonkin aikaa, kiihtyy, ja asiakkaat valitsevat yhä useammin verkkokaupan kivijalkaliikkeen sijaan. Tämä suuntaus hyödyttää selvästi Ellos-konsernia, ja meillä on myönteiset näkymät myynnin kasvulle edelleen tänä vuonna, Hans Ohlsson sanoo.