Myös Kappahl uusi logonsa

Haluaa, että suuren muutosmatkan aloitus huomataan.

Toinenkin klassinen ketju vaihtaa logonsa ulkonäköä. Tällä kertaa vuorossa on Kappahl, joka ottaa käyttöön uuden identiteetin. Yhtiö kuvaa tätä suuremman muutosmatkan aloitukseksi kokonaan uudella tuotemerkkistrategialla, jossa tavoitteena on olla, vapaasti suomennettuna, ”entistä arvokkaampi brändi”.

Nyt Kappahlilla alkaa uusi jakso historiassaan. Monia Kappahlin osia tullaan kehittämään ja muuttamaan tulevan vuoden aikana. Tavoitteenamme on luoda inspiroivia asiakaskohtaamisia joka päivä, Kappahlin toimitusjohtaja Elisabeth Peregi sanoo tiedotteessa.

Ilmoitus

Uusi logo edustaa tulevaisuuden Kappahlia. Tämä on suurin signaali asiakkaillemme ja muulle maailmalle kaikesta, mitä Kappahlilla on tekeillä, hän jatkaa.

 

”Tehnyt tiimistä vahvemman”

Mitä kapahlilla on sitten tekeillä? Yhtiö, joka on taistellut pandemian keskellä, aikoo tämän myötä uusille markkinoille ja luoda lisää kasvua.

Menneen vuoden aikana olemme keskustelussa asiakkaidemme kanssa keränneet voimia kehittääksemme tuotemerkkiämme ja asemaamme. Työ on tehnyt tiimistämme vahvemman ja tavoitteellisemman, Elisabeth Peregi sanoo.