Milttonin omaverkostoitumissovellukselle palkintoja

Yrityselämän Tinder.

EMEA-alueen viestinnän parhaimmistoa palkitseva Sabre Awards ja In2 Sabre Awards ovat palkinneet vuoden parhaimmat työt Amsterdamissa. Suomalainen markkintointiviestintätoimisto Milttonin omaverkostoitumissovellus Mingla palkittiin In2 Sabre –palkinnolla sekä kahdella kunniamaininnalla.

Ilmoitus

Miltton kertoo tiedotteessaan, että heidän oma verkostoitumissovellus Mingla palkittiin Best in Marketing Technology-kategoriassa sekä kahdella kunniamaininnalla Best in Digital Brand Platforms – kategoriassa ja PR Agency Marketing –kategoriassa. Bisnesmaailman Tinderiksikin kutsuttu maksuton mobiilisovellus nousi pohjoismaisten politiikkaviikkojen ladatuimmaksi verkostoitumissovellukseksi, johon on liittynyt yrityselämän lisäksi eturivin poliitikot puoluejohdosta ministereihin. Sovellus tarjoaa käyttäjilleen sen, minkä Tinder sitä oikeaa etsiville: se yhdistää ihmiset, joiden on syytä tavata ja tutustua.

Kampanjoilla lisää palkintoja

Lisäksi Miltton sai kultaa Sabre Awardsissa  REFU:n F**k like a Finn sekä Älä Kerro Martille –töillään. Maabrändikampanjaksi kasvanut projekti toi 100-vuotiaan Suomen seksuaalikulttuurin valokeilaan samalla nostaen Sultan-kondomit ilmiöksi niin perinteisessä kuin sosiaalisessa mediassa.

Crisis Management Initativelle toteutettu Älä kerro Martille -varainkeruukampanja oli 80-vuotiaan Martti Ahtisaaren syntymäpäiväksi toteutettu, yli 630 00 euroa kansainväliselle konfliktinratkaisulle kerännyt kampanja.