Matkalla 2,5 miljoonaan – nyt avataan uusi verkkokauppa

Kaksikko The Birth Posterin takana lanseeraa lastenvaatemerkin.

Ilmoitus

Kuvitukset, joissa ilmenee kuinka suuri lapsi oli syntyessään, ovat osoittautuneet kuumaksi tavaraksi maailman vastasyntyneiden vanhempien parissa. Verkkokauppa Thebirthposter.com on nimittäin onnistunut saavuttamaan suuren menestyksen yksinkertaisella, mutta uniikilla, ideallaan.

Voittoa 4,5 miljoonaa

Viime vuonna The Birth Poster Ab saavutti 1,8 miljoonan euron liikevaihdon, joka oli enemmän kuin yritys alkujaan ennusti. Samalla yhtiö teki voittoa 450 000 euroa. Tänä vuonna tavoitteena on 2,5 miljoonan euron liikevaihto.

- Tällä hetkellä The Birth Poster on myynyt tuotettaan yli 60 maahan ja Ruotsin jälkeen suurimmat markkinamme ovat Australiassa. Tämän vuoden alussa lanseerasimme täysin uuden täysautomaattisen verkkopaikan kuudella eri kielellä ja valuutalla. Yrityksen johdossa ovat edelleen vain me kaksi, kertoo perustajat Evelina ja Gustav Westman Ehandel.se:lle lähettämässään sähköpostissa.

Evelina ja Gustav päättivät lanseerata uuden verkkokaupan uudelle tavaramerkille upean menestyksen jälkeen, jonka Henkilökohtainen Syntymätaulu toi. Kyseessä on aivan uusi projekti oman lastenvaatemerkin muodossa, joka on lyhyesti ja ytimekkäästi saanut nimekseen Schmeck.

Vaatteita ilman banaaneja tai kirahveja

Kaksikon tavoitteena on, että vaatemerkki, joka koostuu molemmille sukupuolille sopivista vaatteista, keskittyy suunnitteluun, kestävyyteen ja laatuun. Tai kuten Gustav ja Evelina asian itse toteavat; ”Schmeck on vaate, jonka itse haluaisit pukea päällesi, jos yhtäkkiä kutistuisit”.

Evelina Westman hoitaa suunnittelun, ja vaatteet ommellaan studiossa Virossa.

- Saatuamme itse lapsen kaksi vuotta sitten huomasimme kuinka haastavaa oli löytää tyylikkäitä ja kauniita lastenvaatteita. Kun luuli löytäneensä tyylikkään, yksivärisen vaatteen, siinä olikin useimmiten selässä jokin iso banaani tai kirahvi. Tuolloin idea Schmeckistä syntyi – lastenvaatemerkki lapsille, jonka vaatteet ovat yhtä kauniita ja hyvin suunniteltuja kuin vaatteet, joita itse käytämme, Westmanit kertovat lehdistötiedotteessaan.

”Häkeltyneet palautteesta”

Vaatemerkki tullaan heti alusta lähtien myymään kansainvälisesti, ja vaikka sivusto on ollut avoinna vasta muutaman päivän, ovat tilaukset jo sadelleet sisään.

Ilmoitus

- Olemme häkeltyneet palautteesta. Tuntuu ihan epätodelliselta, että tilauksia tulee jo ympäri maailman. Mutta toivottavasti se on merkki siitä, että olemme oikealla tiellä, Evelina Westman huomauttaa.