Lyko uskoo kalliin PR-strategian tuovan uusia asiakkaita

"Antaa lyhyellä tähtäimellä negatiivisen vaikutuksen konsernin tuottavuuteen.”

Ilmoitus

Kosmetiikkaa myyvä Lyko, joka juuri on suuntautunut Suomeen, toivoo uuden automaattivaraston auttavan yritystä kasvuun.

Samalla yritys on ottamassa käyttöön täysin uuden viestintäkonseptin maaliskuussa. Tarkoituksena on tehdä tavaramerkkiä tunnetuksi kohderyhmässä ja samalla värvätä uusia asiakkaita.

Leveää markkinointia

Markkinoinnin fokus tulee olemaan valtamediassa ja projektin  tavoitteena on että Lyko olisi “itsestään selvä valinta hiustenhoitoon ja kauneuteen.” Mutta taloudellisesti kampanjan ei odoteta tuottavan tulosta ainakaan lyhyellä tähtäimellä.

- Panostuksen odotetaan antavan lyhyellä tähtäimellä negatiivisen vaikutuksen konsernin tuottavuuteen. Mutta pidemmällä tähtäimellä edellytykset kasvulle ovat hyvät, yritys kirjoittaa lehdistötiedotteessaan.

Tietoisuuden lisääminen

Yrityksen tj, Johanna Hummel uskoo panostuksen tuottavan kasvua yritykselle.

- Uskon tietoisuuden lisäämiseen ja tunnearvojen lisäämiseen. Lykon voimakas kasvu vuosien varrella, on osoitus siitä, että ne asiakkaat jotka tuntevat meidät pitävät meistä ja myös ostavat meiltä. Tekemällä tavaramerkkimme tunnetummaksi lisäämme kasvupotentiaaliamme huomattavasti, kertoo Joanna Hummel.

 

Ilmoitus