Luin Living avaa Pop Up -myymälöitä tunnetuimpiin kauppakeskuksiin

Panostaa aiempaa vahvemmin markkinointiin.

Kotimainen sisustus- ja lifestylebrändi Luin Living on panostanut paljon kansainväliseen kasvuun kuluneena vuonna. Nyt yritys avaa seuraavan kahden viikon sisään neljä joulunajan Pop Up -myymälää kotimaan joulusesonkiin. Brändi on myös vahvasti edustettuna jälleenmyyntiverkostossa läpi Suomen. Lun Living  panostaa myös aiempaa vahvemmin ja monikanavaisemmin markkinointiin.

Ilmoitus

Korkean trafiikin kauppakeskukset

Panostus joulunajan sesonkikauppoihin on merkittävästi suurempi kuin aiempina vuosina ja brändi saa erinomaisen näkyvyyden korkean trafiikin sijainneilta Suomen hienoimmista kauppakeskuksista. Pääkaupunkiseudulla Luin Livingin kaupat avautuvat Helsingin Forumin kauppakeskukseen 22.11.2018 sekä Espoon Iso Omenaan 1.12.2018. Pirkanmaalla myymälät avautuvat Lempäälän Ideaparkiin 22.11.2018 sekä uuteen Tampereen keskustan Ratinaan 27.11.2018.

Luin Livingin ulkoistetussa logistiikkatalossa käy jo vipinä.

- Jo kuluneet pari viikkoa ollaan pakattu vauhdilla joulukauppaan meneviä tuotteita, ja vauhti kiihtyy. Ensin vuorossa ovat isommat talot, kuten tärkeä yhteistyökumppanimme Sokos, jossa tuotteitamme on saatavilla tänä jouluna 14 myymälässä ympäri Suomen. Sen jälkeen alkaa pienempien liikkeiden jouluun valmistautuminen ja kiitos meidän nopeiden toimitusaikojen ja hyvien varastosaldojen, se kiire jatkuu ihan jouluviikolla saakka hiljentyen vasta pari päivää ennen joulua kun Posti ei kerkeä enää viedä täydennyksiä perille saakka, kertoo Noora Mustajärvi, yrityksen jälleenmyynnistä vastaava ja toinen perustajista tiedotteessa.

Kolme myyntikanavaa

Luin Livingin kertoo halutavansa tukea vahvasti kaikkien kolmen myyntikanavan toimintaa; omat kaupat, oma verkkokauppa sekä jälleenmyyjät. Kuluneen vuoden aikana brändi on panostanut paljon myymälämateriaalien kehittämiseen, kuva- ja videopankkien laajentamiseen ja brändimarkkinointiin.

- Meillä on brändinä sellainen toimintaperiaate, että se mikä on meidän, on myös meidän jälleenmyyjien. Olemme kehittäneet kuluneen vuoden aikana paljon kaikkia materiaalipankkejamme, niin kuvien, videoiden, myymälämateriaalien kuin tuotetiedon suhteen esimerkiksi, ja nämä kaikki on meidän jälleenmyyjillä käytettävissä. Kun teemme laadukasta markkinointia somessa, verkossa tai omassa myymälässämme, toimii se kokonaisvaltaisena mainoksena brändillemme huolimatta siitä mistä tuote lopulta ostetaan. Tänä vuonna ollaan jo panostettu paljon markkinointiin, mutta loppuvuoden tekemiset ovat vasta alkamassa ja loppukiri on edessä, sanoo Mari Luodes, yrityksen markkinoinnista vastaava sekä toinen perustajista.