Lindex saa uuden luovan päällikön

Vie tuotemerkin tulevaisuuteen.

Lindex saa uuden luovan päällikön, Global Creative Direktör. Tehtävään astuu Martin Cedergren, jolla on pitkä kokemus kansainvälisistä merkeistä niin Ruotsissa kuin Hollannissa. Yhtiö kertoo asiasta tiedotteessa.

Cedergren on voittanut useita markkinointipalkintoja ja on aiemmin työskennellyt tunnettujen merkkien, kuten Pepsi, Volvo Cars, Adidas, Nike, Google ja Ikea kanssa.

Ilmoitus

Aivan kuten monella alalla, asiakkaan tarpeet ovat jatkuvassa muutoksessa ja näin on myös muodin alalla. On tärkeämpää kuin koskaan olla ajankohtainen. Lindex on jo jännittävällä matkalla pidettynä merkkinä, joka vahvistaa naisia monella tavalla. Odotan todella innolla pääseväni osaksi tätä matkaa ja että saan tehdä töitä yhdessä luovan tiimin kanssa kehittääksemme Lindexin tuotemerkkiä vieläkin enemmän, Martin Cedergren kommentoi.

 

Sekoitus luovuutta ja strategiaa

Martin tulee työskentelemään kaikkien markkinointikanavien parissa ja kehittämään tuotemerkkiä kansainvälisesti.

Martin on sekoitus luovuutta, strategiaa ja innovaatiota. Maailma kehittyy alati nopeammassa tahdissa ja olemme Lindexillä keskellä jännittää reissua. Hänen kokemuksellaan ja ”mindsetillä” Martinista tulee todella vahva lisä Lindexin tiimiin ja odotan todella, että saan toivottaa hänet tervetulleeksi nyt kun kirjoitamme uutta kappaletta, Lindexin kansainvälinen markkinointipäällikkö Linda Olsson sanoo vapaasti suomennettuna.

Martin Cedergren astuu virkaan 1. syyskuuta. Lindex on osa Stockmann-konsernia.