Liikevaihto kasvoi 26 prosenttia

Liikevaihto nousi 11,2 miljoonaa euroon – vuoden 2025 tavoitteena yli 30 miljoonaa.

Futuricen tytäryhtiö Columbia Road kertoi tänään viime vuoden olleen menetyksekäs. Digitaalisen myynnin konsulttitalo kasvatti myyntiään 11,2 miljoonaan euroon. Kasvua oli 26 prosenttia.

Olemme huomanneet, että korona on herättänyt paitsi B2C-toimijat, erityisesti myös B2B-yritykset nopeasti digitalisoimaan myyntiään. Yleisellä tasolla voidaan puhua myynnin digitaalisesta transformaatiosta muun muassa digitaalisen markkinoinnin ja verkkokaupan avulla, Columbia Roadin liiketoiminnasta Suomessa ja Ruotsissa vastaava Sirkka-Liisa Rotinen sanoo tiedotteessa.

Ilmoitus

Yhtiö on asettanut vuoden 2025 liikevaihtotavoitteeksi yli 30 miljoonaa euroa ja tarkoituksena on tehdä suomalaisista mailman parhaita digitaalisessa myynnissä.

Yhtiö kertoo samalla, että uusina asiakkaina viime vuonna aloittivat muun muassa Varma, Helsingin Kaupunki, Valokuitunen, Kamux ja Compensate.

 

Työntekijät osakkaiksi

Columbia Road palkittiin vastikään Tunto-palvelussa parhaat kollegat ja työyhteisö-kategoriassa.

Yli 120 hengen organisaatiomme antaa työntekijöilleen vapauden tehdä päätöksiä omasta työstään ja mahdollisuuden kehittää osaamistaan mielenkiintoisten projektien parissa alan parhaiden tekijöiden kanssa. Olemme koronavuonna panostaneet erityisesti työntekijöiden hyvinvointiin muun muassa toimittamalla koteihin työkaluja etätyöskentelyyn ja tarjoamalla matalankynnyksen mielenterveyspalveluita, Rotinen kertoo.

Columbia Road tarjoaa työntekijöilleen mahdollisuuden tulla myös yrityksen omistajiksi. Viimeisin osakkeiden merkintäkierros päättyi viime vuoden lopussa ja noin puolet työntekijöistä on yrityksen omistajia.