Läpimurto shoppailukerho Campadrelle – siirtyi voittojen tielle

Kohderyhmänä merkkitietoiset suurkaupunkilaiset.

Ilmoitus

Useamman vuoden investointien jälkeen shoppailukerho Campadren tulos on kääntynyt myönteiselle puolelle viime vuonna. Nyt odottavat lisäsatsaukset kasvun lisäämiseksi Pohjoismaissa. Tavoitteena on nostaa liikevaihto miljardiin kruunuun vuonna 2020.

Kaksi miljoonaa jäsentä

Campadre on Pohjoismaiden ensimmäinen ja suurin huipputuotemerkkien shoppailukerho. Kerhon ovat perustaneet 2009 elinkeinoelämästä tutut Pelle Törnberg, Mikael Solberg, Torsten Jansson ja Patrik Hannell. Shoppailukerho on menestyksellisesti hankkinut Pohjoismaista yli kaksi miljoonaa jäsentä, jotka voivat ostaa muodin ja sisustuksen laatutuotteita hyvin houkuttelevin hinnoin. Kohderyhmä perustuu ennen kaikkea merkkitietoisista suurkaupunkilaisista.

Vuosi 2017 oli Campadren läpimurtovuosi. Yhtiö, joka on osoittanut vahvaa kasvua edelliset kolme vuotta yli 30 prosentin vuosittaisella myyntikasvulla, tilittää nyt uuden ennätysliikevaihdoin vuodelle 2017 200 miljoonan kruunun summalla. Kasvua edelliseen vuoteen on 40 prosenttia. Suurimmat markkinat ovat Ruotsissa, Norja ja Suomi seuraavat tiukasti perässä.

Campadren toimitusjohtaja Stefan von Stein kommentoi kasvua seuraavasti:

- Viime vuosina olemme panostaneet rakentaaksemme hyvin toimivan infrastruktuurin verkkokaupalle. Nyt panostus tuo tuloksia vahvasti kasvavalla myynnillä ja uusilla asiakkailla. Pelkästään viime vuoden aikana saimme 200 000 uutta jäsentä.

Campadre tekee yhteistyötä tarkkaan valittujen tuotemerkkien kanssa. Tällä hetkellä tarjonnassa ovat muun muassa Filippa K, By Malene Birger ja Odd Molly. Tarjoukset vaihtelevat aikarajoitteisilla mallistojen loppuunmyynneillä, jotka voivat olla joko nykyisestä tai edelliskauden mallistosta.

- Yhteistyömallimme tuotemerkeille, jotka näkyvät alustoillamme, ovat myös lisänneet myyntikasvuamme. Työskentelemme yhdessä tuotemerkkien toimittajien kanssa, etsimme parhaimmat ratkaisut määrien hankkimiselle sekä olemme kumppani heidän kasvustrategiassaan. Tämä tuo kestävyyttä, sillä kaikilla muoti- ja sisustusalalla toimivilla ei ole mahdollisuuksia luoda menestyksellistä verkkokauppaa tai suunnitella varastoa optimaalisella tavalla.

Vasta matkan alussa

Vuoden myyntimenestys antaa edellytyksiä lisääntyneelle kasvulle. Tuotemerkkivalikoimaa ollaan laajentamassa, keskusvarastoa rakennetaan lisää ja asiakkaille lanseerataan lisää toimitusvaihtoehtoja.

Ilmoitus

- Verkkokauppa muodin ja sisustuksen parissa kasvaa jatkuvasti, mutta on monimutkainen. Olemme luoneet mallin, joka on hyvin rakennettu ja jota voidaan laajentaa suurempaan kokonaisuuteen. Olemme vasta matkamme alussa, toteaa Stefan von Stein.