Laajentaa asiakaspalvelutoimintaansa – aina auki

Digizer Oy aloittaa 24/7-asiakaspalvelutoiminnan, mikä on suunnattu verkkokauppiaille.

Digizer Oy kertoi viime viikolla aloittavansa yhteistyön Axla Logisticsin kanssa. Yhtiö paljasti eilen avaavansa myös verkkokauppiaille suunnatun asiakaspalvelun, joka on auki kaikkina vuorokauden aikoina vuoden ympäri. Verkkokaupat voivat ulkoistaa asiakaspalvelunsa Digizerille joko kokonaan tai osittain. Yhtäältä suomeksi ja englanniksi palvelevan Digizerin palvelu sopii myös niille verkkokauppiaille, jotka myyvät eri aikavyöhykkeille kautta maailman.

Kasvavassa verkkokauppamarkkinassa on lisääntyvä kysyntä laadukkaille palveluille. Haluamme olla mukana parantamassa suomalaisen verkkokaupan ekosysteemiä ja kansainvälistymistä, Digizer Oy:n toimitusjohtaja Jaakko Heikkinen sanoo tiedotteessa ja jatkaa:

Ilmoitus

Nyt kaikilla verkkokaupoilla on mahdollisuus tarjota omille asiakkailleen laadukasta asiakaspalvelua päivästä ja kellonajasta riippumatta.

Digizer on verkkokauppojen palveluyhtiö ja digimarkkinoinnin asiantuntija. Sille voi ulkoistaa verkkokaupan ydintoimintoja.