Mukana ensimmäistä kertaa.
Tuoreessa Asiakkuusindeksitutkimuksessa Yliopiston Apteekki on sijoittunut ensimmäiselle sijalle. Tutkimuksessa suomalaiset kuluttajat laittavat yritykset paremmuusjärjestykseen asiakasuskollisuuden ja asiakaskokemuksen suhteen.
Asiakkuusindeksitutkimuksessa ensimmäistä kertaa mukana ollut Yliopiston Apteekki nousi heti kärkeen ja sai vuoden parhaat asiakaskokemuspisteet (84,1). Kolmen parhaan asiakaskokemuksen joukkoon ylsivät myös Aurinkomatkat (82,3) ja Musti & Mirri (82,3). Asiakasuskollisuuden osalta paras yritys oli Veikkaus ja Yliopiston Apteekki oli kuudenneksi paras.
- Olemme iloisia, että asiakkaat arvostavat palveluamme. Tavoitteenamme on aina tarjota välittävää ja yksilöllistä asiakaspalvelua kaikissa asiakaskohtaamisissamme, apteekkari, Suomen apteekkiliiketoiminnan johtaja Mirka Korhonen sanoo tiedotteessa.