Kotipizza Group Oyj:hin kuuluvien Kotipizza-ravintoloiden myynti kasvoi heinäkuussa 2018 11,6 prosenttia edellisvuodesta. Vertailukelpoinen myynti (same-store sales) nousi 6,5 prosenttia. Vertailukelpoinen myynti perustuu 250 ravintolan myyntilukuihin.Vuoden 2018 heinäkuun myynti oli 11,1 miljoonaa euroa, kun edeltävänä vuonna samaan aikaan myynti oli 9,9 miljoonaa euroa.
Verkkokaupan myynti yli miljoona
Heinäkuun kuukausimyynti on ketjun historian paras ja ylsi ensimmäistä kertaa yli 11 miljoonaan euroon. Ketjumyynti on kasvanut heinäkuu 2018 mukaan lukien 40 peräkkäistä kuukautta. Ketjun kivijalkaravintoloiden myynti kasvoi 12,7 prosenttia ja shop in shop -ravintoloiden myynti 7,6 prosenttia. Verkkokaupan myynti nousi 67,4 prosenttia 1 009 000 euroon. Verkkokaupan myynti koostuu pääasiassa 77 kuljetuksia tarjoavan kivijalkaravintolan myynnistä ja sisältyy kokonaisuudessaan kivijalkaravintoloiden myyntiin.
Kotipizzan kumulatiivinen ketjumyynti tilikauden alusta (1.2.–31.7.) on kasvanut 15,8 prosenttia edellisvuodesta 58,7 miljoonaan euroon. Kotipizza Group Oyj:hin kuuluvien Chalupa-ravintoloiden myynti kasvoi heinäkuussa 2018 28,1 prosenttia edellisvuodesta. Vuoden 2018 heinäkuun myynti oli 181 000 euroa. Vertailukelpoinen myynti (same-store sales) laski 12,8 prosenttia.
Vertailukelpoinen myynti perustuu 8 ravintolan myyntilukuihin.Kotipizza Group Oyj:hin kuuluvien Social Burgerjoint -ravintoloiden myynti kasvoi heinäkuussa 2018 183,9 prosenttia edellisvuodesta. Vuoden 2018 heinäkuun myynti oli 235 000 euroa. Vertailukelpoinen myynnin kasvu heinäkuussa 2018 oli 6,2 prosenttia ja se perustuu yhden ravintolan myyntiin.Kotipizza Group Oyj:hin kuuluvan No Pizza -ravintolakonseptin ensimmäinen, Helsingin Citycenterissä sijaitseva ravintola avattiin kesäkuussa. Heinäkuun myynti oli 50 000 euroa.