Kotipizzan verkkokaupan myynti kasvoi lähes 70 prosenttia

Ketjumyynti on kasvanut 46 peräkkäistä kuukautta.

Ilmoitus

Norjalaisen Orklan omistukseen siirtynyt Kotipizza Group ilmoittaa jälleen kovista myyntiluvuista. Sen ravintoloiden myynti kasvoi tammikuussa 2019 7,4 prosenttia edellisvuodesta. Vertailukelpoinen myynti (same-store sales) nousi 1,3 prosenttia. Vertailukelpoinen myynti perustuu 254 ravintolan myyntilukuihin.

Kotipizza ilmoittaa tiedotteessa, että vuoden 2019 tammikuun myynti oli 9,7 miljoonaa euroa, kun edeltävänä vuonna samaan aikaan myynti oli 9,1 miljoonaa euroa. Ketjumyynti on kasvanut tammikuu 2019 mukaan lukien 46 peräkkäistä kuukautta.

Ilmoitus

- Ketjun kivijalkaravintoloiden myynti kasvoi 8,5 prosenttia ja shop in shop -ravintoloiden myynti 0,5 prosenttia. Verkkokaupan myynti nousi 68,9 prosenttia 1 498 000 euroon. Verkkokaupan myynti koostuu pääasiassa 88 kuljetuksia tarjoavan kivijalkaravintolan myynnistä ja sisältyy kokonaisuudessaan kivijalkaravintoloiden myyntiin, Kotipizzan tiedotteessa kerrotaan.

Kotipizzan kumulatiivinen ketjumyynti tilikauden alusta (1.2.–31.1.) on kasvanut 14,9 prosenttia edellisvuodesta 122,1 miljoonaan euroon.