Kotipizzan verkkokaupan myynti jatkaa kasvamistaan – nyt nousua 86 prosenttia

Ketjun vertailukelpoinen myynti kasvoi syyskuussa 8,4 prosenttia

Ilmoitus

Kotipizzan verkkokauppa vetää. Syyskuussa myynti nousi lähes 87 prosenttia verrattuna viime nuoden syyskuuhun. Yritys ilmoittaa tiedotteessa, että Kotipizza Group Oyj:hin kuuluvien Kotipizza-ravintoloiden myynti kasvoi syyskuussa 2018 14,7 prosenttia edellisvuodesta. Vertailukelpoinen myynti (same-store sales) nousi 8,4 prosenttia. Vertailukelpoinen myynti perustuu 252 ravintolan myyntilukuihin.

Vuoden 2018 syyskuun myynti oli 10,9 miljoonaa euroa, kun edeltävänä vuonna samaan aikaan myynti oli 9,5 miljoonaa euroa. Ketjumyynti on kasvanut syyskuu 2018 mukaan lukien 42 peräkkäistä kuukautta.

- Ketjun kivijalkaravintoloiden myynti kasvoi 15,8 prosenttia ja shop in shop -ravintoloiden myynti 8,5 prosenttia. Verkkokaupan myynti nousi 86,8 prosenttia
1 406 000 euroon. Verkkokaupan myynti koostuu pääasiassa 83 kuljetuksia tarjoavan kivijalkaravintolan myynnistä ja sisältyy kokonaisuudessaan kivijalkaravintoloiden myyntiin, tiedotteessa sanotaan.

Kotipizzan kumulatiivinen ketjumyynti tilikauden alusta (1.2.–30.9.) on kasvanut 15,9 prosenttia edellisvuodesta 80,1 miljoonaan euroon.

Kotipizza Group Oyj:hin kuuluvien Chalupa-ravintoloiden myynti kasvoi syyskuussa 2018 25,9 prosenttia edellisvuodesta. Vuoden 2018 elokuun myynti oli 202 000 euroa. Vertailukelpoinen myynti (same-store sales) laski 12,0 prosenttia. Vertailukelpoinen myynti perustuu 9 ravintolan myyntilukuihin.

Kotipizza Group Oyj:hin kuuluvien Social Burgerjoint -ravintoloiden myynti kasvoi syyskuussa 2018 295,6 prosenttia edellisvuodesta. Vuoden 2018 syyskuun myynti oli 273 000 euroa ja se sisältää myös 20.9. kauppakeskus Redissä avatun ravintolan 11 kauppapäivän myynnin. Vertailukelpoinen myynnin kasvu syyskuussa 2018 oli 7,4 prosenttia ja se perustuu yhden ravintolan myyntiin.

Kotipizza Group Oyj:hin kuuluvan No Pizza -ravintolan syyskuun myynti oli 49 000 euroa.

Ilmoitus