Kotipizzan myynti kasvussa – verkkokauppa vetää

Ketjumyynti kasvanut 37 peräkkäistä kuukautta.

Kotipizza Group Oyj:hin kuuluvien Kotipizza-ravintoloiden myynti kasvoi huhtikuussa 12,2 prosenttia edellisvuodesta. Vertailukelpoinen myynti, joka perustuu 240 ravintolan myyntilukuihin, nousi 8,5 prosenttia, kertoo yhtiö lehdistötiedotteessaan.

Ilmoitus

Verkkokaupan myynti nousi 27,6 prosenttia 880 000 euroon ja ketjun kivijalkaravintoloiden myynti kasvoi 13,9 prosenttia. Verkkokaupan myynti koostuu pääasiassa 79 kuljetuksia tarjoavan kivijalkaravintolan myynnistä ja sisältyy kokonaisuudessaan kivijalkaravintoloiden myyntiin.

Social Burgerjoint -ravintolalla historian paras kuukausimyynti

Huhtikuun myynti tänä vuonna oli 9,3 miljoonaa euroa, kun edeltävänä vuonna samaan aikaan myynti oli 8,3 miljoonaa euroa. Ketjumyynti on kasvanut huhtikuu mukaan lukien 37 peräkkäistä kuukautta.

Kotipizza Group Oyj:hin kuuluvien Chalupa-ravintoloiden myynti kasvoi huhtikuussa 30,5 prosenttia edellisvuodesta. Kotipizza Group Oyj:hin kuuluvan Social Burgerjoint -ravintolan myynti kasvoi huhtikuussa 41,6 prosenttia edellisvuodesta. Huhtikuun myynti oli 89 000 euroa. Kuukausimyynti on ravintolan historian paras.